انگور فرنگی سیلان تمام رگ های بسته قلب را باز می کند

همان گونه که شما می دانید به دلیل خواص بسیار فراوانی انگور فرنگی سیلان دارد امروزه افراد در سنین مختلف از آن استفاده می نمایند و تمامی خواص و ویژگی‌های آن را برای بدن به دست آورده اند.

درختچه آن، انگور فرنگی که می تواند به 100 تا 120 سانتی متر برسد، توت های اسیدی عالی با رنگ های مختلف ارائه می دهد.
بسته به نوع، مویز می تواند قرمز (“Jonkeer Van Tets”)، سفید (“Versaillaise سفید”) یا سیاه (“غول سیاه”) باشد.

توت ها به دو دسته اصلی دسته بندی می شوند: بیدانه یا انگور فرنگی با اندازه بزرگتر. مویز در فرانسه، به ویژه در دانمارک و لهستان کشت می شود.

ما عاشق این توت‌های کوچک هستیم، زیرا طعم لطیفی را ارائه می‌دهند، اما همچنین برای لذت بردن از چیدن آن‌ها در تابستان و به دلیل سالم بودنشان. همچنین بخوانید: انگور فرنگی را به خوبی پرورش دهید.

انگور

انگور فرنگی در قرون وسطی وارد فرانسه شد. منشاء مختلفی دارد: آسیا، آمریکای شمالی. در طول قرن‌ها، مویز به دلیل مربای عالی بدون دانه‌اش به تخصص بار-له-دوک در لورن تبدیل شده است. در تولید آن، اصلی و معروف، از پر غاز برای حذف دانه ها استفاده می شود.

انگور فرنگی ملین است. حمل و نقل را تنظیم می کند و هضم را تسهیل می کند. در صورت یبوست و کندی حمل و نقل توصیه می شود. توت های ماهی خال مخالی و برگ های آن را مخلوط کنید. سپس آب به دست آمده را صاف کرده و بنوشید.

نوشیدن آب توت به عنوان یک درمان پیشگیرانه در برابر حملات زمستانی توصیه می شود. آب آن یک ادرارآور قوی است که در تصفیه مسیرهای کلیوی موثر است. در صورت تنگی و ضعف نیز توصیه می شود. آب آن دارای خواص تصفیه کنندگی و اشتهاآوری برای تحریک اشتها می باشد.

انگور فرنگی منبع جالبی از آهن است به طور موثر با کم خونی مبارزه می کند. همچنین سرشار از ویتامین C (40 میلی گرم در 100 گرم) است. چه چیزی انگور فرنگی را به یک آنتی اکسیدان قوی تبدیل می کند که در برابر آسیب رادیکال های آزاد به بدن ما، پیری زودرس سلول ها و بیماری های قلبی عروقی موثر است.

انگور فرنگی دارای خواص ضد التهابی بسیار موثری در مفاصل ورم مفاصل و انواع التهابات است این داروی مادربزرگ در تنظیم فشار خون نیز موثر است. انگور فرنگی یک آنتی باکتریال بسیار خوب است. در برابر سرفه موثر است. انگور فرنگی همچنین سم زدایی بسیار خوبی است. مسیرهای کبدی را تصفیه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.