این رنج سنی نباید از شمشیر اسباب بازی استفاده کنند

در دست‌های بزرگسال، شمشیر و بادبادک از اهداف نظامی فراتر می‌رود و به یک ابزار علمی پیچیده‌تر تبدیل می‌شود، و شیفتگی انسان‌ها را نسبت به آیرودینامیک پرواز برانگیخته می‌کند – و در نهایت به معنای واقعی کلمه، هواپیما را به وجود می‌آورد.

اما طراحی ساده (اگر نه مواد) اولین شمشیرها تا به امروز در اسباب بازی ها ماندگار است.

خوب است بدانید شمشیر اسباب بازی به عنوان قدیمی ترین و فرهنگی ترین اسباب بازی ها هستند.

تقلیدهای مینیاتوری از انسان نمادهای قدرتمندی هستند و از قدیم الایام در همه چیز، از هنر گرفته تا عبادت، به عنوان طلسم و به اصطلاح جادوی سیاه استفاده می شده است.

شمشیر  حکاکی‌شده‌ی چوبی از مقبره‌های مصری که مربوط به حدود ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد است، حفاری شده‌اند.

و در سال 2017 یک شمشیر سنگ صابون حکاکی شده با ابروها و گونه های برجسته از قبر یک کودک کوچک در سیبری که مربوط به عصر برنز، حدود 4500 سال پیش است، کشف شد.

شمشیر حتی به قلمرو حیوانات می‌رسند، با شامپانزه‌های ماده جوان اوگاندایی که گرایش‌های پرورش‌دهنده به چوب‌های کوچک نشان می‌دهند.

که تحقیقات نشان داده است نه تنها بینشی در مورد رفتار بازی می دهد، بلکه ترجیحات اسباب بازی مبتنی بر جنسیت را در خویشاوندان نخستی ما نشان می دهد.

رابطه بین بازی بلوکی کودکان و دارای تاریخچه طولانی و متمایز است که در اواخر قرن هفدهم با مفهوم “بلوک الفبا” شروع شد و تا بازی را ترکیب کرد و قرن 19 و 20 با مربیانی مانند فردریش فروبل ادامه یافت.

شمشیر

تحقیقات نشان داده است که بازی بلوک زمینه را برای رشد اجتماعی کودکان خردسال، دانش فنی، اکتساب زبان، مفاهیم ریاضی و تفکر خلاق می کند.

بچه های دنیا از سپیده دم با نوعی اسباب بازی بازی می کنند.

بچه‌ها کاملاً می‌توانند بنشینند و از هر چیزی که بزرگسالان جلوی آنها می‌گذارند لذت ببرند، تخیل آنها با ابزاری که در دست دارند از بین برود و از هر چیزی حداکثر استفاده را ببرند، از یک قطعه چوب گرفته تا یک بازی الکترونیکی پیچیده.

قرن 20 شاهد رشد و پیشرفت تقریباً همه چیزهایی است که ما به طور روزانه استفاده می کنیم.

موتورها، باتری‌ها، رایانه‌ها و مواد شیمیایی زندگی مدرن را ممکن کرده‌اند و در طول مسیر اسباب‌بازی‌ها از چیزی از تکامل خود لذت برده‌اند.

اگر تغییرات در بازی کودکان را ردیابی کنید، کم و بیش می توانید تغییرات کلی در تکنولوژی روز را ردیابی کنید.

آن‌ها اغلب این هزینه را هدایت می‌کنند و ویژگی‌های جدیدی را در بسته‌ای مقرون به صرفه برای مردم به ارمغان می‌آورند.