با بادام زمینی خام عمده در خانه نقرس را درمان کنید

هنگام خرید بادام زمینی، خوب است که محصولات با کیفیت را انتخاب کنید، مراقب محصولات کم هزینه باشید.

غلاف های چوبی باید دست نخورده، ترد و زیبا باشند.

در افرادی که به بادام زمینی حساسیت دارند، مصرف این ماده غذایی باعث ایجاد یک واکنش آلرژیک خطرناک با علائم نسبتاً شدید می شود.

در حال حاضر، تنها درمان مؤثر رژیم غذایی حذف (حذف غذاهای آلرژی زا از منوی غذایی شما) باقی می ماند، حتی اگر داروهای دارویی قادر به حل مشکل به زودی ایجاد شوند.

شایان ذکر است  بادام زمینی خام عمده باید توسط افرادی که از هیپرتری گلیسیریدمی رنج می برند، در حد اعتدال مصرف شود، به خصوص در روزهای قبل از نمونه خون (به طوری که نتایج آزمایش را تغییر ندهد).

در نهایت باید توجه داشت که بادام زمینی منبع خوبی از پلی فنول ها و به ویژه رسوراترول است، ماده ای با قدرت آنتی اکسیدانی بالا.

بادام زمینی یا بادام زمینی؟ فرقی نداره!

این دو تعریف فقط روش‌های متفاوتی برای نامیدن یک غذای شگفت‌انگیز با منشا گیاهی، غنی از خواص تغذیه‌ای و پر از شگفتی هستند.

بادام

به عنوان مثال، آیا می دانستید که بادام زمینی یک میوه نیست، بلکه یک دانه حبوبات است که در زیر زمین رشد می کند؟ جای تعجب نیست که نام علمی بادام زمینی کشت شده Arachis hypogaea است.

خلاصه اینکه بادام زمینی به جای گردو و فندق از اقوام نزدیک لوبیا و نخود است!

با وجود این، با گذشت زمان، بادام زمینی بخشی از خانواده بزرگ آجیل های روغنی پوسته شده استبا توجه به ظاهر و قوام میوه های برشته شده و ویژگی های تغذیه ای و ارگانولپتیک آنها.

گیاه بادام زمینی بومی آمریکای جنوبی است و گرما را دوست دارد.

40 نوع بادام زمینی وجود دارد، اما فقط هیپوگا به صورت وحشی رشد نمی کند.

این نسخه ای است که قرن ها پیش توسط انسان اهلی شده است.

ترد و خوش طعم ، بهترین بادام زمینی بوداده یک میان وعده عالی است، هم به عنوان استراحت گرسنگی و هم به عنوان همراه میان وعده ها و اسنک ها.