با خوردن پودر دارچین فشار خون سیستولیک را کاهش دهید

پاتوژنز سرطان ها چندوجهی بوده است و داروهای مختلف درمانی مراحل مختلفی را به منظور مهار این فرآیند هدف قرار می دهند یکی از علل اصلی کارسینوم معده، باسیل گرم منفی هلیکوباکتر پیلوری (H. pylori) است.

همچنین به عنوان مسئول بیماری هایی مانند گاستریت آتروفیک، زخم اثنی عشر و لنفوم معده شناخته شده است در یک مطالعه مقدماتی بر روی پانزده بیمار، سطوح هلیکوباکتر پیلوری قبل و بعد از تجویز پودر دارچین توسط تست تنفسی اوره نشاندار شده با رادیواکتیو بررسی شد.

اگرچه در ریشه کن کردن هلیکوباکتر پیلوری کاملاً مؤثر نبود، اما تا حدودی کلونیزاسیون را کاهش داد بنابراین، پیشنهاد شد که در غلظت 80 میلی گرم در روز، ممکن است با تحقیقات بیشتر ارزشمند باشد.

از زمان کشف آن، فاکتور هسته‌ای کاپا B (NFκB)، یک فاکتور رونویسی القایی، به یک هدف مهم برای درمان بیماری‌ها و بدخیمی‌های مختلف تبدیل شده است.

پودر دارچین

موادی که در مسیرهای درگیر در فعال شدن آن عمل می کنند، بعد جدیدی به درمان سرطان داده است یک مطالعه حیوانی نشان داد که می تواند بقا، زنده ماندن و تکثیر سلول های تومور را در شرایط آزمایشگاهی بدون تأثیر قابل توجهی بر سلول های طبیعی مهار کند.

در تجزیه و تحلیل دقیق بیشتر، مشخص شد که اثر پودر دارچین گلها را می توان به توانایی عصاره برای القای آپوپتوز در سلول های تومور و همچنین با مهار فعالیت NFκB نسبت داد.

تحقیقات گسترده ای برای مشاهده تاثیر دارچین بر سلول های ملانوما انجام شده است مشخص شده است که مانع از فعالیت فاکتورهای رگ زایی می شود که پیش نیاز اصلی برای تکثیر سلول های تومور و افزایش همزمان فعالیت سلول های T است.

جزء پلی فنلی عصاره دارچین یک مهار کننده قوی فاکتور رشد اندوتلیال عروقی است، یک عامل برجسته که در رشد سلول های اندوتلیال و مهاجرت در طول رگ زایی نقش دارد.

اگرچه اثر دارچین به طور گسترده در رابطه با دیابت مورد بررسی قرار گرفته است، اما کار کمی در مورد نقش آن در حفظ فشار خون انجام شده است.

این باعث اتساع عروق محیطی می شود و در نتیجه باعث کاهش BP در سگ ها و خوکچه هندی می شود یک بررسی سیستمیک انجام شده از سه مطالعه نشان داده است که دارچین می تواند باعث کاهش قابل توجه BP سیستولیک و همچنین دیاستولیک شود، اگرچه مکانیسم دقیق هنوز مشخص نیست.

مطالعه دیگری که روی 59 نفر انجام شد، نشان می‌دهد که مکمل‌های غذایی با دارچین می‌تواند منجر به کاهش قابل توجه فشار خون سیستولیک شود.

خاصیت شل کنندگی عروق دارچین به دلیل تولید اکسید نیتریک تنها علت این اثر گفته شده است با این حال، یک کارآزمایی اثر آن را بر کانال‌های KATP در عضلات صاف عروقی که منجر به کاهش فشار خون می‌شود، فرض کرد.