با فویل آلومینیوم یک کیلویی برای فرزند خود کاردستی بسازید

ضخامت فویل آلومینیومی کمتر از 0.20 میلی متر است و سطح مقطع آن مستطیلی و یکنواخت است.

فویل آلومینیوم یک کیلویی به دلیل ویژگی های عالی که دارد در مواد غذایی، نوشیدنی ها، سیگار، داروها، بشقاب های عکاسی، مایحتاج روزمره خانگی و … کاربرد فراوانی دارد.

معمولاً به عنوان آن استفاده می شود.

مواد بسته بندی؛ مواد خازن الکترولیتی؛ مواد عایق حرارتی ساختمان ها، وسایل نقلیه، کشتی ها، خانه ها و غیره؛ نخ های تزئینی طلا و نقره و کاغذ دیواری و انواع چاپ لوازم التحریر و علائم تزیینی محصولات صنعتی سبک و … از جمله مصارف گوناگونی که در بالا ذکر شد آن چیزی که می تواند موثرترین کارایی فویل آلومینیوم را اعمال کند به عنوان ماده بسته بندی است.

فویل آلومینیومی یک فیلم فلزی نرم است، که نه تنها دارای مزایای مقاومت در برابر رطوبت، هوا بند، سایه، مقاومت در برابر سایش، حفظ رایحه، غیر سمی و بی مزه و غیره است، بلکه به دلیل درخشش ظریف نقره ای سفید، پردازش نقش ها و نقش های زیبا را آسان می کند.

فویل

از رنگ های متنوع الگو، بنابراین بیشتر مورد علاقه مردم است.

یکی از بزرگترین کاربردهای فویل آلومینیومی در بسته بندی مواد غذایی انعطاف پذیر، که شامل کارتن های نوشیدنی آسپتیک، قنادی، نانوایی و سایر محصولات پخته شده در فر، قهوه، چای و نوشیدنی های شکلاتی، محصولات تنباکو و بسته بندی های دارویی است.
این یک ماده کلیدی و کارآمد است که بیش از 100 سال پیش توسعه یافته است و در بسیاری از کاربردهای مختلف، به ویژه بسته بندی مواد غذایی، نوشیدنی و دارویی و همچنین در کاربردهای فنی استفاده می شود.

بازار جهانی فویل آلومینیوم در سال 2010 به اندازه 3.4 میلیون تن بود.

چین در حال حاضر با 48 درصد از ظرفیت کل، بزرگترین تولید کننده در جهان است و تولید کننده حرفه ای آلومینیوم هوآوی و پس از آن اروپا (25 درصد)، آمریکا شمالی (14 درصد) و ژاپن (5 درصد)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.