با لوله پلی اتیلن 1200 قدیمی ترین سرسره تعمیر شد

از اواخر دهه 1950 و اوایل دهه 1960، پلی اتیلن راه خود را به گوشه و کنار زندگی ما باز کرده و صنعت چند میلیارد دلاری را راه اندازی کرده است.

خوب است بدانید لوله پلی اتیلن 1200  اولین پلاستیک در ایالات متحده بود که بیش از یک میلیارد پوند در سال فروخت و در حال حاضر بزرگترین پلاستیک در جهان است.

این تا حدی به این دلیل است که ویژگی های خاصی (یا ترکیبی از ویژگی ها) پلی اتیلن با چگالی بالا وجود دارد که آن را به یک جایگزین جذاب تبدیل می کند.

خواه این موضوع نصب یک سیستم لوله کشی جدید باشد یا بازسازی یک سیستم موجود، الزامات خاصی برای مواد لوله کشی وجود دارد: نصب آن ساده باشد، نشتی نداشته باشد یا هزینه زیادی برای نگهداری آن وجود داشته باشد، و دوام داشته باشد.

مدت زمان بسیار طولانی تا زمانی که پلی اتیلن بتواند این خواسته ها را بهتر از هر ماده دیگری برآورده کند، به محبوبیت خود ادامه خواهد داد.

لوله

این تا حدی به این دلیل است که ویژگی های خاصی (یا ترکیبی از ویژگی ها) پلی اتیلن با چگالی بالا وجود دارد که آن را به یک جایگزین جذاب تبدیل می کند.

در سال 1958 تولید جهانی پلی اتیلن به 17000 تن در سال و در سال 1962 به 200000 تن در سال رسید و تولید پلی اتیلن مجاز در دماهای پایین و فشار پایین در 19 نقطه مختلف در اروپا و هفده نقطه در ایالات متحده و ژاپن صادر شد.

در حال حاضر سالانه حدود 28 میلیون تن پلی اتیلن در جهان تولید می شود که از این میزان حدود 4 میلیون تن برای تولید انواع لوله های پلی اتیلن مصرف می شود.

بسیاری از شرکت های تاسیساتی و توزیع گاز می توانند قدمت فعالیت خود را به قرن نوزدهم، به ویژه در ایالات متحده، بازگردانند.

در آن زمان از گاز برای روشنایی استفاده می‌شد و لوله‌ها چدنی بودند و کیفیت و ویژگی‌های خاص آن روش‌های عملیاتی مورد نیاز برای استفاده و نگهداری آن را مشخص می‌کرد.