بند چرمی ساعت مچی مردانه که به عنوان طناب در بازی استفاده می شود

به عنوان مثال در یک ساعت مچی مردانه اتوماتیک مینیمالیستی، طول از مرکز صفحه تا یک طرف آن (قطر) اندازه‌گیری است که برای تعیین اندازه ساعت مچی 6 اینچی یا ساعت 40 میلی‌متری روی مچ و بالعکس استفاده می‌شود.

هنگام تعیین اندازه یک ساعت، تعیین پهنای باند شما نیز حیاتی است زیرا می تواند بر روی ظاهر ساعت شما بر روی مچ تاثیر زیادی بگذارد.

توصیه می شود بند یا بند ساعت چرمی را انتخاب کنید که نصف قطر بدنه باشد مانند موارد زیر:

قطر قاب: 36 میلی متر، اندازه بند: 18 میلی متر
قطر قاب: 40 میلی متر، اندازه بند: 20 میلی متر
قطر قاب: 44 میلی متر، اندازه بند: 22 میلی متر

ساعت مچی مردانه

در این تصویر می توانید اندازه بند استاندارد ساعت های اتوماتیک گریتون را با توجه به قطر بدنه و عرض بند آن مشاهده کنید. از طرف دیگر، انتخاب نوع بند یا نوار و مواد مورد استفاده باید بر اساس ترجیحات شما باشد.

دستبندهای فلزی ممکن است به صورت مشبک یا پیوندی باشند و بیشتر توسط مردانی که مچ‌های بزرگ‌تری دارند ترجیح می‌دهند.

در عین حال، نوارهای فلزی همچنان برای ساعت‌های زنانه محبوب هستند، اگرچه بیشتر بند‌های چرمی را ترجیح می‌دهند. بند های پارچه ای یا نایلونی معمولاً برای ساعت های ورزشی استفاده می شود اگرچه این نوع بند ها را می توان در ساعت های معمولی نیز مشاهده کرد.

برای تعیین اندازه مچ دست یا سایز ساعت برای مچ های کوچک به این صورت عمل کنید که یک نوار اندازه گیری یا یک خط کش تاشو بگیرید و سپس آن را دور مچ دست خود بپیچید.
قبل از اندازه گیری مطمئن شوید که نوار یا خط کش روی مچ دست شما نه خیلی سفت و نه خیلی شل باشد. پس از اندازه گیری اندازه، مهم است که نسبت اندازه مچ دست و قطر کیس خود را درک کنید. بنابراین، برای پاسخ به این سوال، چه اندازه ساعت باید برای مچ دستم تهیه کنم؟