بهترین روش مصرف بادام زمینی بسته بندی مزمز به هنگام سرماخوردگی

بادام زمینی به ویژه حاوی ویتامین B9 (فولات) است که نقش مهمی در بدن ایفا می کند، اما همچنین بتاکاروتن و ویتامین E که به دلیل اثر آنتی اکسیدانی خود تحسین شده است، که به مبارزه با پیری زودرس سلول های پوست کمک می کند.

بادام زمینی بسته بندی مزمز  سرشار از پروتئین است و مصرف بادام زمینی در عصر به ترمیم عضلات و تقویت آنها در هنگام خواب کمک می کند.

همچنین بادام زمینی با برخورداری از محتوای خوبی از آنتی اکسیدان ها به ارتش غذاهای بسیار مفید می پیوندد که از سیستم ایمنی در کار خود حمایت می کنند.

بادام زمینی به دلیل محتوای اسیدهای چرب غیراشباع (چربی های “خوب”) سطح کلسترول بد را کاهش می دهد، اما هیچ تاثیری بر سطح کلسترول ندارد.

یک مشت بادام زمینی در روز برای قلب مفید است!

از آنجایی که رژیم غذایی روزانه نیز سرشار از نمک است، مصرف زیاد بادام زمینی شور می تواند منجر به فشار خون بالا یا سایر بیماری های قلبی عروقی شود.

بادام

اگر مصرف بادام زمینی بو داده منظم باشد، بیماری های سرطان زا نیز ممکن است رخ دهد.

خوردن آجیل و کره بادام زمینی ممکن است به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در زنان کمک کند.

این حداقل نتیجه مطالعه ای است که روی بیش از 83000 زن انجام شده است.

این مطالعه در مجله انجمن پزشکی آمریکا (JAMA) در 27 نوامبر ارائه شده است.

بادام زمینی می تواند به قالبی آلوده شود که با چشم غیرمسلح نامرئی است و سمی سرطان زا به نام آفلاتوکسین تولید می کند.

اگرچه CFIA سطوح آفلاتوکسین غذاهایی را که ممکن است حاوی آفلاتوکسین باشد نظارت می‌کند، اما همچنان محتاطانه است که از خوردن بادام‌زمینی‌های لکه‌دار، سیاه‌رنگ، گندیده یا کپک‌زده خودداری شود.

بسیاری از مردم، گاهی اوقات ناآگاهانه، به بادام زمینی حساسیت دارند.

در این صورت مصرف بادام زمینی می تواند مشکلات جدی ایجاد کند.

بسیاری از مردم بدون اینکه بدانند به بادام زمینی حساسیت دارند. علاوه بر این، همانطور که قبلا ذکر شد، بادام زمینی به ویژه کالری بالایی دارد.