بهترین چای زعفرانی برای درمان گلو درد و آبریزش بینی

بسیاری از کشورهای جهان چای سیاه از جمله چین، هند، سریلانکا، کنیا، نپال و آرژانتین تولید می کنند.

با این حال، اضافه کردن این نکته مهم است که هنگام خرید چای با کیفیت، اغلب متوجه می‌شوید که نام آن با منطقه تولید آن یکی است.

در میان شناخته‌شده‌ترین آنها می‌توان به این موارد اشاره کرد: چای سیاه سیلان، که از سریلانکا می‌آید، جزیره‌ای که تا سال 1948 توسط بریتانیا مستعمره شد، زمانی که سیلان نامیده شد.

یوننان همچنین یکی از مهمترین مناطق در تولید چای زعفرانی به شمار می رود و این نوشیدنی در این کشور جایگاه خوبی را از آن خود نموده ایت.

در واقع بسته هایی با برچسب طلای سیاه یوننان یا نکات طلای یوننان بسیار محبوب هستند.

یکی دیگر از چای سیاه بسیار محبوب در خشکی و بازارهای آنلاین Keemun است که به خاطر نت های تندش با برخی حتی میوه ای، دودی یا شیرین و با طعم کمی تند یکی از محبوب ترین هاست.

این نوع چای سیاه به طور سنتی در چین و به طور خاص در منطقه آنهویی تولید می شود.

ما در مورد همه رنگ ها و انواع چای شنیده ایم، اما حتی یک چای سیاه ساده می تواند شگفتی های بزرگی برای ما داشته باشد، بیایید ببینیم چیست؟

چای

اکنون ثابت شده است که چای سیاه خواص فوق العاده ای دارد.

نوشیدن سه تا هشت فنجان چای سیاه در روز در واقع می تواند به حفظ سلامت عمومی بدن کمک کند، به طوری که مصرف روزانه آن با آب در بسیاری از کشورهای جهان جایگزین می شود.

به ویژه مصرف منظم آن برای استخوان ها، قلب و دندان ها مفید است.

محققان بریتانیایی اولین کسانی هستند که خواص چای سیاه را برجسته کردند و در مصرف روزانه این نوشیدنی کاهش مشکلات و خطرات مربوط به عروق کرونر را به میزان مشخصی شناسایی کردند.

به طور خاص، خواص موجود در چای سیاه، دیده شده است که می تواند 11 درصد بیشتر در برابر بروز سکته قلبی کمک کند، اساساً نوشیدن 4 فنجان چای در روز تضمین می کند که رگ های خونی بزرگ به درستی گشاد شوند.

به طور قابل توجهی سلامت قلب را بهبود می بخشد.