جیوه قرمزی که موجب نجات ماهیان شده است

جیوه (Hg) عنصری است که به طور طبیعی در نتیجه فعالیت انسان در محیط وجود دارد. این یک رنگ نقره ای و تنها فلزی است که مایع و دمای اتاق است.

این فلز به دلیل وزن اتمی خود یکی از “فلزهای سنگین” محسوب می شود و می توان آن را به عنوان عدد هشتاد در جدول تناوبی عناصر یافت. جیوه همچنین می تواند تبخیر شود و بخاری بی بو، بی رنگ و بی رنگ ایجاد کند. جیوه برای اندازه گیری وسایلی مانند دماسنج مفید است، اما برای انسان و حیوانات سمی است.

توجه نمایید که جیوه قرمز می تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و همواره مشتریان را از سراسر دنیا به سوی خود جلب نماید.

فرسایش سنگ ها، فوران آتشفشان ها و تجزیه خاک منجر به ورود جیوه به هوا می شود و در حالی که سطوح طبیعی جیوه هرگز تهدیدی برای انسان یا حیوانات نبوده است، سطوح ساخته شده توسط انسان این گونه است. اصلی‌ترین و مشکل‌سازترین منبع جذب جیوه از نیروگاه‌هایی است که سوخت‌های فسیلی را می‌سوزانند. در درجه اول زغال سنگ

همواره لباس مجلسی شیک به عنوان یک پوشش مناسب و بسیار ایده آل برای شما تهیه شده است و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

در ویسکانسین، وزارت منابع طبیعی تخمین می‌زند که بیش از 60 درصد جیوه در سیستم‌های آب طبیعی این ایالت نتیجه مستقیم نیروگاه‌های زغال‌سنگ است. مطالعات رسوبی در کف دریاچه‌های شمالی ویسکانسین، افزایش چهار برابری سطح جیوه را از اواخر قرن نوزدهم، زمانی که صنعت برای اولین بار به ایالت ما آمد، نشان داد.

البته آراد برندینگ نیز می تواند یک مورد بسیار مناسب برای راهنمایی شما در جهت استفاده و خریداری این محصولات باشد.

از آنجایی که جیوه یک عنصر اساسی است، نمی توان آن را درمان، کاهش یا از بین برد. عطاردی که به صورت بارش در ویسکانسین می افتد می تواند از هر نقطه ای از جهان باشد. مقداری جیوه معلق در هوا در سراسر سیاره شناور است تا زمانی که توسط جو جذب شود و رسوب کند. مطالعات EPA به دلیل افزایش صنعتی شدن کشورهایی که در شمال قرار دارند، سطوح بیشتری از جیوه را در نیمکره شمالی در مقایسه با نیمکره جنوبی نشان داده است.

توجه نمایید که ثبت نام وام اشتغال کمیته امداد  یک فرصتی است تا تمام کسانی که احتیاج مبرم به این مبلغ دارند خود را از مزایای ویژه ای بهره مند نمایند.

تحقیقات روی یک دریاچه شمالی ویسکانسین نشان داد که تنها یک گرم جیوه در سال برای آلوده کردن کل جمعیت ماهی دریاچه کافی است. هنگامی که جیوه وارد آب می شود، می تواند با مواد آلی ترکیب شود و ترکیبات آلی مانند متیل جیوه (MeHg) را تشکیل دهد که عمدتاً توسط باکتری ها تولید می شود و بیشترین خطر را برای قرار گرفتن در معرض محیط دارد. فرآیندی که جیوه ماهی ها را آلوده می کند بسیار پیچیده است. به زبان ساده، موجودات کوچک جیوه را جذب می کنند.

  • منابع:
    1. What is Mercury and Where Does it Come From?
  • تبلیغات: 
    1. تلویزیون برای مفهوم سواد علمی کودکان
    2. مشکلات عمومی خواب بر روی تخت نامناسب
    3. ظروف آرکوپال و چینی برای فروش در فروشگاه های متعدد
    4. امکان خرید ساعت مچی از اینترنت ممکن است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.