خرمای خاصویی در تهران مجوز کاشت نخل در کناره های خیابان را گرفت

اگر می خواهید انرژی کافی در طول روز را داشته باشید حتما خرمای خاصویی در تهران را امتحان کنید خرمای خاصویی در کوهپایه ها رشد می کند و به همین دلیل در شهر هایی که دارای کوهپایه هستند مانند فیروز آباد، شهر جم، عسلویه، فراشبند، کنگان و قیرو کازرون بیشتر از دیگر مناطق برداشت می شود.

ممکن است از سلامت استخوان حمایت کند خرما منبع مواد معدنی دوستدار استخوان از جمله فسفر، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است. آنها همچنین منبع ویتامین K هستند که برای داشتن استخوان های سالم و قوی مورد نیاز است.

ممکن است زایمان طبیعی را تسهیل کند گنجاندن خرما در رژیم غذایی که در چند هفته آخر بارداری ممکن است باعث گشاد شدن دهانه رحم شود و نیاز به زایمان القایی را کاهش دهد.

همچنین تصور می شود که آنها در کاهش طول زایمان مفید هستند. اعتقاد بر این است که ترکیبات موجود در میوه اثرات اکسی توسین ، هورمونی که در انقباضات زایمان نقش دارد، تقلید می کند.

خرما

ممکن است جایگزین قند مفیدی باشد شربت خرما خمیری است که از مخلوط کردن خرما با آب تهیه می شود. این شربت دارای شاخص گلیسمی (GI) پایین و محتوای فروکتوز کمتری نسبت به سایر شیرین کننده ها است.

آخرین باری که یک قرار واقعا عالی داشتید کی بود؟ نه، نه از نوع رمانتیک میوه هسته دار خوشمزه از خانواده نخل. اگر مدتی از آن گذشته است، وقت آن است که یک ملاقات زیبا در راهروی محصولات داشته باشیم.

کیمبرلی نانینگا، متخصص تغذیه، که به فواید سلامتی فراوان خرما اشاره می کند، می گوید: خرما یک غذای شفابخش برای بدن شماست . آنها سرشار از مواد مغذی و سرشار از فیبر، آهن و آنتی اکسیدان هستند که نشان داده شده است به طرق مختلف به حمایت از بدن شما کمک می کنند.

دفعه بعد که هوس چیزی شیرین کردید، از آب نبات صرفنظر کنید و به جای آن خرما را انتخاب کنید. آنها به اندازه مواد مصنوعی شیرین هستند و برای شما نیز مفید هستند.

نانینگا برای سلامتی و شفا خوردن چهار تا شش خرما در روز را پیشنهاد می کند. مگر اینکه کاهش وزن یک هدف باشد، لازم نیست نگران محتوای قند باشید.

او می‌گوید: «قندی که از خرما دریافت می‌کنید به شکل کامل همراه با فیبر، پروتئین و بسیاری از مواد معدنی است.

در حالی که می توانید آنها را کامل بخورید، کارهای زیادی می توانید با خرما انجام دهید. Nanninga می گوید سعی کنید آنها را در یک اسموتی برای شیرینی طبیعی ترکیب کنید، آنها را خرد کنید و به سالاد اضافه کنید، با کمی کره آجیل سالم لذت ببرید یا آنها را به شکل خمیر درآورید و روی سیب یا چوب کرفس بمالید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.