سیب قندک سرعت پخت غذا را سه برابر می کند

سیب یکی از میوه های خوش طعم و پرفروش در بازار میوه با تنوع زیاد است سیب قندک یک نوع خوشمزه ترین نوع این میوه بهشتی است که این تنوع سبب شده تا بتواند رضایت هر ذائقه ای را به خود جلب کند.

در بین انواع مختلف سیب ها اعم از سیب زرد، قرمز، سبز (لبنانی)، قندک، گلاب و غیره می توان گفت سیب قندک یکی از شیرین ترین سیب هاست.

سیب نه تنها به تنهایی یا وقتی به غذاها اضافه می شود طعم خوشمزه ای دارد، بلکه دارای فواید سلامتی نیز می باشد.

جسیکا لوینسون، RDN ، متخصص تغذیه آشپزی در Westchester، می گوید: سیب با فواید سلامتی متعددی از جمله بهبود سلامت روده و کاهش خطر سکته مغزی ، فشار خون بالا، دیابت، بیماری قلبی، چاقی و برخی سرطان ها مرتبط است. یورک.

طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده ، یک سیب با اندازه متوسط ​​منبع خوبی از فیبر است: حاوی 4.8 گرم از این ماده مغذی است. همین سیب همچنین منبع خوبی از ویتامین C است که 9.2 میلی گرم به همراه مقادیر کمی از سایر ویتامین ها و مواد معدنی دارد.

سیب

سارا گلد آنزلوار، RDN، صاحب سارا گلد نوتریشن مستقر در بوستون ، پیشنهاد می‌کند میوه را به سالاد یا پنیر کبابی اضافه کنید، سیب‌های پخته‌شده را برای یک دسر سالم درست کنید، یا مقداری مرغ پخته با سیب را در اجاق آهسته بپزید. ناهار یا شام آسان

آنزلوار می‌گوید: «همه سیب‌ها دارای فوایدی هستند، اگرچه محتوای مواد مغذی و آنتی‌اکسیدانی از سیبی به سیب دیگر کمی متفاوت است بهترین سیب، نوعی است که از آن لذت می‌برید.»

در اینجا دلیل دیگری وجود دارد که عبارت “یک سیب در روز کمک می کند تا دکتر را دور نگه دارید” ممکن است تا حدی حقیقت را در آن داشته باشد.

فواید چشمگیر سیب برای سلامتی سیب ممکن است کلسترول بالا و فشار خون را کاهش دهد

یک سیب آبدار را بچشید و ممکن است در این فرآیند به حفظ سلامتی تیکر خود کمک کنید. Anzlovar می‌گوید: «مطالعات مصرف سیب را با کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی مرتبط دانسته‌اند، که ممکن است با مزایای کاهش کلسترول فیبر محلول موجود در سیب مرتبط باشد.»

طبق گفته کلینیک مایو ، فیبر محلول در آب حل می شود و ماده ای ژل مانند را تشکیل می دهد.

به گفته دانشگاه ایلینوی ، فیبر محلول به جلوگیری از تجمع کلسترول در دیواره رگ های خونی کمک می کند، بنابراین بروز آترواسکلروز (محدودیت جریان خون در شریان ها به دلیل تجمع پلاک) و بیماری قلبی را کاهش می دهد.

همچنین می تواند به کاهش سطح فشار خون کمک کند: یک بررسی قبلی نشان داد که مصرف بیشتر فیبر محلول با کاهش خطر بیماری قلبی عروقی مرتبط است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.