شکلات کیت کت کیلویی کیک عروسی رونالدو شد

تولید شکلات در ایران به بهترین رسیده شکلات کیت کت کیلویی در مراسم ها و کیک های تزئینی و درست کردن شکلات ها با طعم های متنوع استفاده می شود هنر درست کردن شکلات و ترافل بلژیکی را در کلاس آشپزی کشف کنید.

هنر درست کردن شکلات و ترافل بلژیکی را در کلاس آشپزی کشف کنیدتمام ویدیوهای این مقاله را ببینید

شکلات از هسته دانه های کاکائو تخمیر شده و برشته شده تهیه می شود. هسته ها را آسیاب می کنند تا یک مشروب شکلاتی مایع خمیری تشکیل شود، که ممکن است

در قالب ها سفت شود تا شکلات تلخ (در پخت) به وجود آید، فشار داده شود تا محتوای کره کاکائو کاهش یابد و سپس پودر شود تا به دست آید.پودر کاکائو ، یا مخلوط با شکر و کره کاکائو اضافی برای ایجاد شکلات شیرین (خوردن). افزودن شیر خشک یا غلیظ به شکلات شیرین تولید می کندشکلات شیری.

در همین حال، ساخت شکلات در خارج از کشور گسترش یافت و پیشرفت کرد. تولید شکلات در مستعمرات آمریکا در سال 1765 در دورچستر، ماساچوست، با استفاده از لوبیاهایی که ناخداهای دریایی نیوانگلند از سفرهایشان به هند غربی آورده بودند، آغاز شد.

جیمز بیکر اولین کارخانه را که توسط یک مهاجر ایرلندی به نام جان هانان اداره می شد، تامین مالی کرد. برای آسیاب کردن حبوبات از نیروی آب استفاده می شد.

شکلات

در هلند در سال 1828،سی جی ون هوتن فرآیندی را برای فشار دادن بیشتر چربی به ثبت رساندکره کاکائو از دانه های کاکائو آسیاب شده و بو داده شده و در نتیجه پودر کاکائو بدست می آید.

در سال 1847 شرکت انگلیسی ازFry and Sons کره کاکائو را بامشروب شکلاتی وشکر برای تولیدشکلات شیرین (خوردن) پایه اکثر قنادی های شکلاتی و در سال 1876دانیل پیتر از سوئیس، شیر خشک را به شکلات شیری اضافه کرد. تکثیر غذاهای شکلاتی طعم دار، جامد و روکش شده به سرعت دنبال شد.

شکلات سفید که به دلیل بافت غنی و طعم لطیف آن ارزشمند است، از نظر فنی یک شکلات نیست. شکلات سفید از کره کاکائو با افزودن محصولات شیر، شکر و طعم دهنده هایی مانند وانیل تهیه می شود.

تصور می‌شود که اولمک‌ها از کاکائو برای تولید نوشیدنی تشریفاتی استفاده می‌کردند. با این حال، از آنجایی که آنها تاریخ مکتوب نداشتند، نظرات در مورد استفاده از دانه های کاکائو در معجون های خود یا فقط از خمیر غلاف کاکائو متفاوت است.

اولمک ها بدون شک دانش کاکائویی خود را به مایاهای آمریکای مرکزی منتقل کردند که نه تنها شکلات مصرف می کردند، بلکه به آن احترام می گذاشتند. تاریخ مکتوب مایاها به استفاده از نوشیدنی های شکلاتی در جشن ها و نهایی کردن معاملات و مراسم مهم اشاره می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.