عروسک جدید جورابی میمون

آیا روش جدیدی برای درست کردن عروسک می دانید؟ چگونه می توان با جوراب عروسک ساخت؟ آیا با یک جفت جوراب می توان عروسک میمون زیبا ساخت؟
بازی باید به گونه ای باشد که به کودک و فرزندان خردسال مفاهیم اصلی را بیاموزد و ابتکار و خلاقیت را برای این کودکان به ارمغان آورد. کودکان بیشتر از والدین خود درس می گیرند و دوست دارند مانند آنها رفتار کنند. هرکاری که پدر و مادر آنها انجام می دهند شروع به تقلید و یادگیری می کنند. پس بهتر است که والدین کارهای درست را آموزش دهند. حتی آنها می توانند با وسیله هایی استفاده شده که دیگر از آن بهره ای نمی برند وسایل بازی جالبی را بسازند و با این کار قناعت کردن و قانع بود را به فرزندان خود آموزش دهند. آنها حتی می توانند با وسایل دورریختی بازی جالب و خارق العاده را برای کودک خود خلق کنند. این عزیزان حتی با جورابهایی که قابل مصرف نیست، قادر خواهند بود به خلق یک عروسک زیبا دست بزنند.
این روش جدید و نو برای ساخت عروسک است و بیشتر عروسک سازان را قادر می سازد که با وسیله هایی که در دسترس آنها می باشد شیکترین عروسک که طرفدار فراوانی دارد را بسازند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

طریقه ساختن عروسک میمون با جوراب

ابتدا یک جفت جوراب که جلوه زیبایی را داشته باشد انتخاب کرده و بهتر می باشد که جوراب راه راه و رنگ بندی جذابی داشته باشد. سپس الگو عروسک میمون را روی جوراب پیاده سازی می کنیم. اتو برای صاف شدن جوراب می کشیم تا الگو را بتوان راحتر روی آن کشید. سپس برش زده و با وسیله مناسبی مانند چرخ خیاطی که دارای نخ همرنگ جوراب می باشد، تکه های بریده شده را می دوزیم. بعد از دوخت آن را برگردانده و درون آن را با الیاف نرم پر می کنیم و با دو دکمه ریز مشکی برای عروسک میمون چشم می گذاریم و در نهایت شاهد یک عروسک جدید جورابی میمون خواهیم بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.