عروسک نمدی فرشته فانتزی

عروسک بازی چه چیزی را در کودک تقویت می کند؟ آیا عروسکی وجود دارد که به شکل فرشته باشد؟ عروسک نمدی فانتزی چه تفاوتی با سایر عروسک ها دارد؟
کودکانی که از همه لحاظ سالم هستند و در سلامتی کامل به سر می برند، پر از انرژی هستند و باید به گونه ای نیروی زیادی که در وجود آنها هست را تخلیه کنند. این نیروی زیاد را باید در بازی مصرف کنند و اگر در جای خود تخلیه نکنند و این حس را سرکوب کنند دچار مشکلات روحی و روانی می شوند که این حس با مرور زمان در سنین بالاتر نمود پیدا می کند. از جمله بازی هایی که در رشد اجتماعی و شخصیتی کودک تآثیر گذار است، بازی با عروسکهایی است که به صورت فانتزی و فرشته نما هستند. این بازی هم می توان به صورت گروهی و جمعی انجام داد. همچنین کودک را قادر می سازد که با همبازیهای خود رابطه برقرار کرده و به رشد اجتماعی وی ختم شود.
سازندگان عروسک آن را در طرح و شکلهای مختلفی می سازند که نظر بیشتر کودکان را به خود جلب نماید. طرح های مختلفی مانند حیوانات، انسانها و فرشتگان وجود دارد که هرکودکی بنا به سلیقه و ذوقی که دارد به انتخاب عروسک می پردازد.
جنس عروسکها باهم متفاوت است و بعضی از پشم و بعضی از پارچه نمدی ساخته می شوند. حتی می توان از پارچه های زیبا و کلاسیک به ساختن عروسک پرداخت. چیزی که سبب تفاوت عروسکها با یکدیگر می شود نوع پارچه و لوازمی است که در ساخت آن به کار گرفته می شود.
عروسک نمدی فانتزی همانطور که از نامش پیداست از پارچه نمدی ساخته شده و به صورت فانتزی و زیبا می باشد که طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.