فروش عروسک شهر موشها ۲

آیا شرکتهای سازنده اسباب بازی به فکر ساخت عروسک شهر موشها۲ افتاده اند؟ آیا این نوع عروسکها را فقط در شهر تهران می توان خرید و فروش کرد؟
۳۰سال پیش بود که کارتن مدرسه موشها به روی آنتن رفت و مخاطبان خود را جذب کرد. بسیاری از افراد که متولدین سال ۶۰ هستند خاطرات فراوان از این برنامه دارند و وقتی از مدرسه می آمدند جلوی تلویزیون به تماشای این کارتن زیبا با شخصیتهای جالب آن می نشستند. این کارتن درسهای فراوان به مخاطبان خود می داد و بسیار آموزنده، مفید بود. بسیاری از پندهای آموزشی را در قالب داستانهای مختلف طی چند قسمت ارائه می داد. بعد گذشت چند سال کارگردان باتجربه و با مهارت، خانم مرضیه برومند به ساخت فیلم شهر موشها پرداخت که بیشتر شخصیتهای این فیلم عروسکی بودند و برگرفته از کارتن مدرسه موشها بود. این فیلم جذاب، مورد استقبال همه به خصوص کودکان و نوجوانان قرار گرفت و این باعث شد که تهیه کنندگان این فیلم به ساخت مجموعه ۲ آن دست بزنند.
به دلیل بازدید این فیلم توسط نوجوانان، شرکتهای سازنده عروسک به فکر طراحی و خلق عروسکهای شهر موشها ۱ و ۲ افتادند. این عروسکها را در تعداد زیاد تولید کردند و به بازار و مراکز خرید و فروش عروسک عرضه کردند.
همه کسانی که دوست دارند که چنین عروسکی داشته باشند لازم است که به فروشگاه عروسک مراجعه کرده و هر کدام از شخصیتهای این فیلم که دوست دارند را می توانند با قیمت مناسب خریداری کنند و به خانه ببرند.
مراکز فروش عروسکهای شهر موشها ۲ نیز در سراسر کشور وجود دارد و خریداران لازم نیست که برای خرید چنین عروسکی به طور حتم به شهر تهران مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.