فروش عروسک شهر موشها ۲

آیا شرکتهای سازنده اسباب بازی به فکر ساخت عروسک شهر موشها۲ افتاده اند؟ آیا این نوع عروسکها را فقط در شهر تهران می توان خرید و فروش کرد؟
۳۰سال پیش بود که کارتن مدرسه موشها به روی آنتن رفت و مخاطبان خود را جذب کرد. بسیاری از افراد که متولدین سال ۶۰ هستند خاطرات فراوان از این برنامه دارند و وقتی از مدرسه می آمدند جلوی تلویزیون به تماشای این کارتن زیبا با شخصیتهای جالب آن می نشستند. این کارتن درسهای فراوان به مخاطبان خود می داد و بسیار آموزنده، مفید بود. بسیاری از پندهای آموزشی را در قالب داستانهای مختلف طی چند قسمت ارائه می داد. بعد گذشت چند سال کارگردان باتجربه و با مهارت، خانم مرضیه برومند به ساخت فیلم شهر موشها پرداخت که بیشتر شخصیتهای این فیلم عروسکی بودند و برگرفته از کارتن مدرسه موشها بود. این فیلم جذاب، مورد استقبال همه به خصوص کودکان و نوجوانان قرار گرفت و این باعث شد که تهیه کنندگان این فیلم به ساخت مجموعه ۲ آن دست بزنند.
به دلیل بازدید این فیلم توسط نوجوانان، شرکتهای سازنده عروسک به فکر طراحی و خلق عروسکهای شهر موشها ۱ و ۲ افتادند. این عروسکها را در تعداد زیاد تولید کردند و به بازار و مراکز خرید و فروش عروسک عرضه کردند.
همه کسانی که دوست دارند که چنین عروسکی داشته باشند لازم است که به فروشگاه عروسک مراجعه کرده و هر کدام از شخصیتهای این فیلم که دوست دارند را می توانند با قیمت مناسب خریداری کنند و به خانه ببرند.
مراکز فروش عروسکهای شهر موشها ۲ نیز در سراسر کشور وجود دارد و خریداران لازم نیست که برای خرید چنین عروسکی به طور حتم به شهر تهران مراجعه کنند.