قشنگ ترین عروسک خرس فانتزی

فرق بین کار و بازی در بین کودکان به چه صورت می باشد؟ قشنگ ترین عروسک خرس باید چه ویژگی هایی داشته باشد که از نظر کودکان بسیار جالب و فانتزی به نظر بیاید؟
بازی ارزش درمانی بسیاری برای کودکان دارد. امروزه بسیاری از روانشناسان به بازی و اسباب بازی جایگاه خاصی در نظر گرفته اند و از آن به عنوان وسیله ای برای درمان و رفع مشکلات کودکان استفاده می کنند. آنها به والدین توصیه می کنند که اسباب بازی و لوازم مناسبی از فروشگاه ها خریداری نمایند که ضروری و جنبه آموزشی و درمانی برای کودکان داشته باشد. آنها با تدارک اسباب بازی مناسب و زیر نظر گرفتن آنها می توانند رفتار کودکان را مورد بررسی قرار داده و بهترین شیوه را به والدین بگویند که آنها با روش خوبی فرزند خود را پرورش دهند.
کار فعالیتی است که به منظور خاصی اجرا می شود و در پی آن هدفی دنبال می گردد که گاه جنبه تفریحی دارد و گاه به صورت اجباری در بین کودکان شکل می گیرد. اگر کار کردن به صورت اجباری باشد باید حقوق و مزایایی برای آن در نظر گرفته شود. بازی را نوعی فعالیت برای کودکان در نظر گرفته اند که برای بسیاری از بچه ها نوعی سرگرمی و تفریح محسوب می شود. کودکان به طور اختیاری و با خواست خود وارد بازی شده و هیچ اجباری برای بازی کردن آنها وجود ندارد. تلاشهای بسیاری صورت گرفته که فرق بین بازی و کار در بین کودکان مشخص شود. اما فعالیتی نمی توان یافت که به صورت مستقل در این گروه جای داد.
بیشتر کودکان دوست دارند که با عروسک زیبا که جذابیت خاصی دارد بازی کنند. عروسک خرس فانتزی نیز جز همین عروسکها می باشد که مورد پسند کودکان و خردسالان قرار گرفته است. این عروسکها باید ویژگی داشته باشد که هر کودک با دیدن آن تمایل پیدا کند که با آن بازی کند. به طور مثال می تواند دارای سایز بزرگ و رنگ شاد و دلنوازی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.