قیمت عروسک ماشا سایز کوچک

عروسک ماشا که نشان دهنده صورت بسیار فانتزی و انرژی ده این دخترک فوق العاده است در سایزهای کوچک و متوسط به سبب آنکه قیمت عرضه مناسبی دارد بسیار محبوب می باشد.
عروسک های میشا با صورت خندان و دوست داشتنی خود در سایز کوچک، وزنی کمتر از سیصد گرم و ارتفاعی کمتر از سی سانتی متر دارد و لذا به خوبی در دست کودک قرار گرفته و قابل حمل و نقل است.
داستان زندگی این دختر فوق العاده نیز در جای خود، بسیار جالب است. او که با بز، سگ و خوکش در جنگل زندگی می کند تمام حیوانات جنگل را به دلیل شیطنت هایی که می کند از خودش فراری داده است. چرا که آنها را مجبور می کند تا با آنها بازی کرده و به او سواری دهند.
در یک روز زیبا و خوش آب و هوا که ماشا در حال بازی با پروانه ای زیبا بوده به منزل خرسی می رسد که برای ماهیگیری به نزدیک برکه رفته. ماشا نیز که خانه را خالی می بیند از فرصت استفاده کرده و تمام لوازم را به هم می ریزد.
خرس داستان ما نیز که پس از مراجعه به منزل، با آن اوضاع ناخوشایند روبرو می شود تمام تلاش خود را به کار می گیرد که ماشا را بیرون کند. اما تلاش او هیچ ثمری نداشته و کاری از پیش نمی برد.
اما در نهایت ماشا و خرس داستان به دوستان بسیار صمیمی و خوبی تبدیل شده و با هم بازی می کنند.
کودکان نیز با دانستن ماجرای ماشا می توانند رابطه بهتری با این عروسک برقرار کرده و با آن بازی کنند.
این عروسک بی نظیر که صورت و دست و پایی از جنس پلاستیک سخت و بدنی پارچه ای دارد به سبب ساختارش ماندگاری بالایی داشته و بنابراین می تواند به خوبی کودکان را در حین بازی سرگرم نماید.
قیمت انواع عروسک های ماشا بر حسب سایز آن تعیین شده که نوع کوچک آن کمترین قیمت را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.