مرکز پخش بی واسطه عروسک شهر موشها

عروسک های ایستاده مربوط به شخصیت های کارتونی شهر موشها با توجه به محبوبیت بالایی که دارند به صورت عمده تولید شده و با قیمتی بسیار مناسب و به صورت بی واسطه توزیع می گردند.
پس از پخش سریال شهر موش ها ۲ مراکز تولید کننده انواع عروسک های پارچه ای در سراسر کشور بر آن شدند تا عروسک های مربوط به این شخصیت های کارتونی را تولید کرده و وارد بازار بسیار وسیع اسباب بازی کشور نمایند.
قطعا دور از دسترس نبود که به سبب محبوبیت این شخصیت ها عروسک های آنها نیز با استقبال بسیار عالی از سمت کودکان و والدین آنها روبرو گردد و همانطور که پیش بینی شده بود چنین اتفاقی نیز به زودی رخ داد.
عروسک هایی نظیر صورتی با پیراهن صورتی، کپلک با پیراهن های پاپیون دار و جین، نوچه با بلوز مشکی، شیپور با بلوز بنفش و مشکی با بلوز راه راه از جمله محبوب ترین ها در بین سایر عروسک ها می باشند که از نرخ عرضه و فروش قابل قبولی بهره مند هستند.
اما آنچه در این میان، اهمیت بسیاری دارد توزیع و پخش این محصول به صورت بدون واسطه و مستقیم در میان فروشگاه های سراسر کشور است تا بتوان آنها را با قیمت مناسبی به فروش رساند و در نتیجه کسب سود بسیار خوبی نمود.
به همین جهت پیشنهاد می شود تا مراکز دست اندر کار در این حوزه که قصد دارند تا در کنار انواع و اقسام اسباب بازی هایی که ارائه می کنند انواع عروسک های شهر موش ها را نیز در کاتالوگ مجموعه های خود قرار دهند ارتباط مستقیمی با مراکز اصلی پخش کننده در سطح کشور برقرار کنند تا هم بتوانند محصولی با کیفیت بالا را تهیه کنند و هم خیالشان از بابت قیمت خریداری محصول و عرضه خرده آن راحت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.