نرخ عمده عروسک سنتی ایرانی

حس دارا بودن عروسک هایی با لباس ستنی اقوام ایرانی می تواند علاوه بر جنبه سرگرمی برای کودک، رویه آموزشی نیز برای وی به دنبال داشته باشد. نرخ عمده این محصول داخلی بر حسب کیفیت آن تعیین می شود.
عروسک هایی با لباس های محلی اقوام مختلف ایرانی از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور به همراه عمو نوروز و حاجی فیروز در کنار بسیار از عروسک های فانتزی خارجی در هر فروشگاه اسباب بازی فروشی کوچک و بزرگی در طبقات و قفسه های رنگارنگ به چشم می خورد که سبب می گردد تا مجموعه کاملی فراهم شده و لذا برای هر نوع سلیقه ای چندین انتخاب وجود داشته باشد.
اما در این بین، عروسک های سنتی ارائه شده هم به سبک دست ساز تولید می شوند و هم در مراکز تولیدی مربوطه که هر یک به نوبه خود جذابیت خاصی داشته و طرفدارانی نیز دارند.
چنانچه عروسک های سنتی با لباس اقوام ایرانی به صورت دست ساز ساخته شده و ارائه گردد قطعا قیمت بالاتری داشته و با نرخ بیشتری عرضه می گردد.
اما اگر این عروسک ها به صورت عمده و در مراکز تولیدی تهیه شوند می توان آنها را با قیمت های مناسب تری خرید و فروش نمود.
اما در هر حال، مراکزی که به خرید عمده انواع عروسک و من جمله، انواع بیان شده بپردازند می توانند آن را با قیمت های پایین تری نیز به فروش رسانده و در نتیجه، مشتری بیشتری را جذب خود نمایند.
اما در این میان باید به یک نکته دیگر نیز توجه نمود و آن اینکه نباید تهیه عمده سبب گردد تا از کیفیت محصول کاسته شود.
قطعا منابع معتبر و شناخته شده در سطح کشور می توانند به خوبی هر دو انتظار مطرح شده را برآورده کرده و در نتیجه، مشتریان خود را راضی نگاه دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.