نسل جدید لوله پلیکا ارومیه به بازار آمد

هدف از مشخصات لوله پلیکا ارائه استانداردهایی برای خط لوله پلی اتیلن (PE) مناسب برای استفاده در انتقال نفت، گاز و آب غیر آشامیدنی در زیرزمینی، بالای زمین و کاربردهای ریلنر برای صنایع تولید نفت و گاز است.

این استاندارد پیشنهادی برای رسیدگی به تمام نگرانی های ایمنی مرتبط با طراحی، نصب یا استفاده از محصولات پیشنهاد شده در اینجا ندارد.

استفاده از لوله پلیکا ارومیه در ملاحظات بهداشتی و ایمنی مناسب بر عهده کاربر استاندارد است.

تمام لوله هایی که تحت این استاندارد تولید می شوند باید از مواد درجه بندی فشار استفاده کنند، اما ممکن است در کاربردهای تحت فشار، بدون فشار و فشار منفی استفاده شوند.

محتوای فنی این سند الزامات و دستورالعمل‌هایی را برای عملکرد، طراحی، بازرسی مواد، ابعاد و تحمل‌ها، علامت‌گذاری، جابجایی، ذخیره‌سازی و حمل و نقل ارائه می‌کند.

این مشخصات لوله خط لوله پلیکا مورد استفاده برای تولید و حمل و نقل نفت، گاز و آب غیر قابل شرب را پوشش می دهد.

لوله‌کشی برای استفاده در ساخت‌وسازهای جدید، نوسازی درج، گسترش خط و تعمیر، هم در کاربردهای بالای زمین و هم لوله‌های مدفون در نظر گرفته شده است.

لوله

تجهیزات ویژه تحت پوشش این مشخصات به شرح زیر است:

می توان گفت که لوله پلیکا در شرایط فعلی کاربردهای زیادی دارد.

ظروف، ظروف آشپزخانه، ظروف پلاستیکی، لوله های پلاستیکی، لوله، آستر اسباب بازی، عایق کابل و به طور گسترده در ساخت فیلم های بسته بندی پلی اتیلن کم هزینه و به دلیل کارایی آن ارزشمند است.

همچنین می توان گفت در تولید کیسه سوپرمارکت یا کیسه و بطری های پلاستیکی کاربرد زیادی دارد.

در زاویه بازیافت، لوله پلیکا با برداشتن پلاستیک دور ریخته شده و حل شدن مجدد آن در پلاستیک قابل استفاده ساخته می شود.

سپس می توان آن را با پلی اتیلن خالص مخلوط کرد و اکسترود کرد تا فیلمی تشکیل شود که می تواند برای استفاده در ساخت کیسه و لوله بازیافت شود.

اما لوله پلیکا بازیافتی به اندازه پلی اتیلن تصفیه نشده شفاف نخواهد بود.