نوعی بیل مکانیکی لاستیکی هیوندای که قابلیت تبدیل شدن به زیر دریایی را دارد

اگر باید از بیل مکانیکی خود در زمین ناهموار یا نرم استفاده کنید، می توانید بیل مکانیکی خزنده را انتخاب کنید.

این مسیر کشش عالی را فراهم می کند و وزن را به خوبی در کل سطح تماس خود توزیع می کند.

فاصله و عرض مسیرها به افزایش پایداری دستگاه کمک می کند، مسیرهای عریض نیز روی زمین بسیار شل (زمین مرطوب) به طور موثر کار می کنند اما در زمین های سخت تر (و ساینده) به سرعت فرسوده می شوند.

از این بیل مکانیکی لاستیکی هیوندای  می توان به عنوان مثال برای کارهای فنی در شیب های تند و یا برای کارهای جنگلداری در مناطق کوهستانی استفاده کرد.

پس از معرفی بیل‌های هیبریدی چند سال پیش، در آینده شاهد معرفی مدل‌های بیل مکانیکی 100 درصد برقی با باتری در سال 2018 خواهیم بود.

بیل

بدون موتور دیزل، این بیل مکانیکی با صدای بسیار کم و بدون آلایندگی کار می کند، که آنها را برای مکان های ساخت و ساز شهری ایده آل می کند.

ساختار کلی بیل مکانیکی هیدرولیک تک سطلی شامل نیرو، دستگاه کار، مکانیزم چرخشی، مکانیزم عملیاتی، سیستم انتقال، مکانیزم سفر و تجهیزات کمکی و غیره است که در شکل نشان داده شده است.

واحد قدرت، بخش اصلی سیستم انتقال، مکانیسم چرخشی، تجهیزات کمکی و کابین بیل مکانیکی هیدرولیک تمام چرخشی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرد، همگی بر روی یک سکوی قابل چرخش نصب می‌شوند که معمولاً صفحه گردان بالایی نامیده می‌شود.

بنابراین بیل مکانیکی هیدرولیک تک سطلی را می توان در سه بخش خلاصه کرد: دستگاه کار، صفحه گردان بالایی و مکانیسم حرکت.

بیل مکانیکی انرژی شیمیایی دیزل را از طریق موتور دیزل به انرژی مکانیکی تبدیل می کند، انرژی مکانیکی را از طریق پمپ پلانجر هیدرولیک به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند و انرژی هیدرولیک را به هر محرک (سیلندر هیدرولیک، موتور دوار + کاهنده، موتور مسافرتی + کاهنده) تقسیم می کند.

انرژی هیدرولیک توسط هر محرک به انرژی مکانیکی تبدیل می شود تا حرکت دستگاه کار، حرکت چرخشی سکوی چرخشی و حرکت راه رفتن کل ماشین را متوجه شود.