نوعی سینی کابل گالوانیزه هوشمند تختخواب شو که نوزاد را می خواباند

سینی «CT» سوراخ‌دار ساخته شده از ورق فولادی دارای سوراخ‌هایی است که به طور مداوم در طول آن سوراخ می‌شود تا حداکثر جریان هوا را به کابل‌ها ارائه دهد.

همه اندازه‌ها با ضلع‌های برگشتی 20 میلی‌متری تولید می‌شوند و به صورت مخروطی تا می‌شوند تا امکان نصب آسان روی هم را با طول‌های اضافی یا اتصالات از پیش ساخته شده مانند خم، سه راهی، ضربدر یا رایزر فراهم کنند.

سینی کابل گالوانیزه با طرفه بالا را ارائه می دهد که می تواند به سفارش در انواع ترکیبات اندازه، مشخصات و ضخامت برای تحمل بار مورد نیاز شما ساخته شود.

این محصول قوی است و می تواند در مواردی که آب و هوای شدید به این معنی است که به استحکام بیشتری در سیستم پشتیبانی نیاز است استفاده می شود.

همچنین می‌توان آن را در انواع مواد یا پوشش‌های مختلف برای مقابله با طیف وسیعی از عناصر خورنده ساخت.

کانال کابلی کلیپ روی درب محبوب ترین و پرکاربردترین محصول کانالی موجود است.

سینی

با ارائه کیفیت و سازگاری، با انتهای اتصال داخلی و درب مناسب فنری که نصب و دسترسی سریع را فراهم می کند، همچنین با اتصالات ساخته شده که می توانند برای انتقال افقی و عمودی هنگام استفاده از مجاری با اندازه مساوی استفاده شوند، تکمیل می شود.

EzyStrut همچنین یک سیستم Screw on Lid را ارائه می دهد که تمام مزایای سیستم Clip on Lid را به همراه امنیت بیشتر اتصالات پیچی در مراکز اسمی 1200 میلی متر ارائه می دهد.

کار کردن با محصولات نوع سینی برای نصاب برق آسان است: قرار دادن خم، سه راهی، ضربدر، رایزر در سینی کابل یا اتصال چندین طول سینی کابل به یکدیگر، کار آسانی است که می توان آن را در محل با استفاده از لوازم جانبی مانند صفحات اتصال برای اتصال، شعاع انجام داد.

صفحاتی که به شما امکان می دهند طیف وسیعی از خم ها را با شعاع های مختلف ایجاد کنید، براکت های TX برای اتصالات سه راهی یا متقاطع، یا پیوندهای رایزر که به شما امکان می دهد رایزرهای داخلی یا خارجی بسازید.

نردبان‌ها و سینی‌های تهویه‌دار/ سوراخ‌دار نیز با روکش‌هایی برای محافظت از کابل‌ها در برابر ریزش آب یا گرد و غبار در صورت نیاز پروژه در دسترس هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.