پالت چوب پلاست لوازم چوبی مورد علاقه همسر علی دایی است

پالت ها دارای طراحی کاربردی می باشند پالت چوب پلاست جنسی بسیار با کیفیت دارد و برای ارسال و حمل و نقل بهترین محصول بوده و با بهره گیری از آنها جابجایی آسان کالاها امکان پذیر است.

پالت های چوبی قدیمی و دور ریخته شده را می توان در صنایع دستی پالت و مبلمان مختلف استفاده کرد.

پالت های چوبی دور ریخته شده را نباید برای هیزم یا صنایع دستی استفاده کرد مگر اینکه مشخص شده باشد که چوب این پالت ها با نگهدارنده چوب، قارچ کش ها و/یا آفت کش ها تصفیه نشده است.

انواع پیرترین ها و پروپیکونازول درمان های رایج برای پالت های چوبی هستند. علاوه بر این، کالاهای پالت‌شده وارداتی به طور معمول با آفت‌کش‌های بسیار سمی بخور می‌شوند.

در حین استفاده، مواد مضر یا مواد شیمیایی نیز ممکن است روی چوب پالت ریخته و جذب شوند.

پالت

نشریات Craft به خوانندگان توصیه کرده اند که از پالت ها برای ساختن یک مانع اسکیت بورد به نام پد دستی، موانع در حین بازی های پینت بال آماتور یا سایر موارد مرتبط با ورزش استفاده کنند.

نشریات دیگر استفاده از چوب پالت را برای قفس یا حصار حیوانات کوچک پیشنهاد کرده اند. چوب پالت برای استفاده به عنوان چوب مبلمان توسط حداقل یک شرکت بازیافت شده است.

سازنده گیتار آکوستیک Taylor Guitars زمانی یک “گیتار پالت” با کیفیت بالا [34] ساخته شده از چوب پالت تولید کرد تا اهمیت تکنیک ساخت و ساز در مقابل چوب های عجیب و غریب گران قیمت را نشان دهد.

I-Beam Design، یک شرکت معماری و طراحی داخلی مستقر در نیویورک، نیویورک در یک مسابقه در سال 1999 که توسط Architecture for Humanity حمایت مالی شده بود، برنده جایزه شد.برای ارائه “خانه پالت”، یک راه حل طراحی برای اسکان پناهندگان بازگشته کوزوو.

نمونه های اولیه خانه پالت در نمایشگاه “Casa per Tutti” در Triennale میلان و جوایز زمین در باغ سلطنتی شاهزاده چارلز HRH به عنوان بخشی از کنفرانس بنیاد خیریه شاهزاده در مورد آینده ای پایدار که با همکاری IBM برگزار شد، به نمایش گذاشته شد.

و فایننشال تایمز خانه پالت یک خانه انتقالی مقرون به صرفه است که می تواند با گذشت زمان دائمی شود. می توان از آن به عنوان مسکن پناهندگان یا به عنوان مسکن مقرون به صرفه نیز استفاده کرد. با توجه به ماهیت ماژول پالت، حفره دیوار را می توان با مواد مختلفی که در دسترس کاربر است عایق بندی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.