پوتین سرکه سیب خانگی اعلا را برای رئیس جمهور اوکراین فرستاد!

بر خلاف تصور رایج، بهترین سرکه سیب کمی کدر است، حتی اگر چند رشته روی سطح داشته باشد، بهتر است. سرکه مقطر ظاهری بهتر، شفاف‌تر و کریستالی‌تر دارد، اما بسیاری از موادی که آن را بسیار سالم کرده‌اند را نیز از دست داده است.

یک سرکه سیب خانگی اعلا خوب باید منشا ارگانیک داشته باشد و از پوست + تفاله + هسته سیب به دست آید.

از سوی دیگر، بسیاری از صنایع از تفاله سیب برای تولید کمپوت استفاده می کنند، در حالی که آب و هسته آن ضایعات محسوب می شود و بنابراین برای تهیه سرکه سیب استفاده می شود. اما به این ترتیب مواد مغذی موجود در پالپ از بین می رود.

مصرف بیش از حد سرکه سیب می تواند منجر به آسیب به مری و سایر قسمت های دستگاه گوارش و همچنین ایجاد اثرات نامطلوب بر روی مینای دندان شود.

استفاده برای افرادی که به سیب حساسیت دارند توصیه نمی شود.

برای اطمینان از پیروی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل، همیشه خوب است که به توصیه پزشک یا متخصص تغذیه اعتماد کنید.

قبل از خرید سرکه سیب، مطمئن شوید که ارگانیک، پاستوریزه نشده باشد – به منظور از بین بردن باکتری های «خوب» که برای عملکرد صحیح روده ضروری هستند – و ترجیحاً از سیب های کامل و نه از قسمت های زائد به دست آمده باشد تا تمام خواص آن به دست آید. دست نخورده نگهداری می شوند.

برای درک اینکه آیا سرکه سیب کیفیت خوبی دارد، کافی است به رنگ آن نگاه کنید.

اگر کدر باشد بهتر است زیرا اگر خیلی شفاف و شفاف به نظر برسد به طور کلی به این معنی است که تصفیه شده و بیشتر خواص مفید خود را از دست داده است.

سرکه

سرکه سیب معمولا در آشپزخانه به عنوان چاشنی سبزیجات و سالاد استفاده می شود، اما می تواند کاربردهای دیگری، حتی بسیار بدیع نیز داشته باشد.

برای کسانی که می خواهند شروع به تهیه توفو در خانه کنند، می توانند از سرکه سیب به عنوان مایه پنیر استفاده کنند.

از طرف دیگر، کسانی که عاشق پختن غذاهای شیرین هستند، می‌دانند که یک قاشق چای‌خوری سرکه سیب برای راحت‌تر شدن خمیر شدن کیک‌ها کافی است.

در غذاهای فرانسوی استفاده از سرکه سیب در دسرها سنتی است. به ویژه، به عنوان جایگزینی برای آب لیموی معمولی در سالاد میوه بسیار عالی است، به این ترتیب از اغراق در مورد شکر نیز جلوگیری خواهید کرد.