پودر گوشت هاتی کارا طعم گوشت گاوی را به گوسفندی تبدیل می کند

یکی از مناسبترین چاشنی ها برای غذاهای ایرانی و فرنگی استفاده از پودر گوشت هاتی کارا می باشد که شرکتی نام آشنا در زمینه تولید ادویه و طعم دهنده های خوراکی است.

ضایعات مواد غذایی 161 میلیارد دلار ضرر در ایالات متحده دارد. ضایعات حیوانی گوشتی و فرآورده های گوشتی عامل اصلی از بین رفتن مواد غذایی هستند.

این مطالعه به منظور توسعه و بهینه سازی فرآیند روش خشک کردن اسپری و ارزیابی پتانسیل پودر زبان گاو به عنوان یک ماده غذایی با ارزش افزوده و چند منظوره طراحی شده است.

برای توسعه و بهینه سازی فرآیند خشک کردن اسپری، زبان گاو پوست کنده شد، خرد شد، میکرونیزه شد، فیلتر شد تا یک دوغاب گوشت همگن تولید شود.

پس از خشک کردن اسپری، خواص پودر گوشت برای ترکیب تقریبی، ترکیب لیپیدی و پروفایل پروتئومی مورد ارزیابی قرار گرفت. یافته‌های ما نشان می‌دهد.

پودر

که پودر زبان گاو را می‌توان با خشک کردن اسپری ایجاد کرد و پودر زبان گاو هم پروتئین و هم محتوای چربی را از زبان خام حفظ می‌کند.

علاوه بر این، نتایج نشان می‌دهد که پروتئین‌های بومی و حفظ اسیدهای چرب غیراشباع، فراوانی اسیدهای چرب غیراشباع و سایر عناصر تغذیه‌ای که می‌تواند آن را به یک ماده غذایی کاربردی با کیفیت بالا تبدیل کند.

پودر زبان گاو راه حلی پایدار برای یک محصول جانبی گوشت ارائه می دهد تا به یک ماده غذایی با ارزش افزوده با کاربرد بالقوه تغذیه ای و کاربردی تبدیل شود.

تبدیل گوشت خام به پودر یک رویکرد پایدار برای ارزش افزوده است.

پودر زبان گاو خشک شده با اسپری پروتئین های مغذی و اسیدهای چرب فراوانی را حفظ می کند.

مطالعه NMR نشان داد که گوشت آب را محکم نگه می دارد.

مشخصات پروتئومی نشان داد که زبان گاو خام خشک شده با اسپری پروتئین های سارکوپلاسمی و میتوکندری را حفظ می کند.

مطالعه پتانسیل های قوی برای تبدیل ضایعات حیوانی گوشت به پودر غذا را نشان می دهد.

تاثیر شرایط اسپری خشک کردن بر خواص فیزیکوشیمیایی پودر هیدرولیز گوشت مرغ در این کار مورد مطالعه قرار گرفت.

واکنش آنزیمی، با استفاده از Alcalase® (Novozymes، Bagsvaerd، دانمارک)، در دمای 52.5 درجه سانتی گراد، 4.2 گرم آنزیم / 100 گرم پروتئین، و pH 8.0 برای به دست آوردن پروتئین هیدرولیز انجام شد.

خشک کردن اسپری بر روی خشک کن اسپری آزمایشگاهی انجام شد و از مالتودکسترین 10DE به عنوان عامل حامل استفاده شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.