کاشی در شکل و اندازهای مختلف

کاشی ها در طیف وسیعی از اندازه ها، از آجرهای مترو 7.5 در 15 سانتی متر تا کاشی سرامیک ایفا های بزرگ 60 در 120 سانتی متر هستند. در حالی که اینها به این معنی است که شما آزادی ایجاد خانه عالی خود را دارید، انتخاب اندازه اشتباه می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت یا شکست یک پروژه باشد.

کامیلا چالفین می‌گوید: «یکی از رایج‌ترین انتخاب‌های طراحی هنگام کاشی‌کاری، انتخاب کاشی‌های کوچک در فضاهای کوچک است. اگر به دنبال ایده های کوچک برای کاشی لعابدار های حمام هستید، ممکن است فکر کنید کاشی های بزرگ برای شما مناسب نیستند. اما اینطور نیست! هرچه خطوط دوغاب بیشتری داشته باشید، فضای شما کوچک‌تر خواهد بود – هر چه خطوط دوغاب کمتر باشد، توهم فضای اضافی و پرداخت یکپارچه بیشتر خواهد بود.

“بله، ممکن است برای تکمیل پروژه خود فقط به دو کاشی سرامیک مربعی نیاز داشته باشید، اما اگر به دنبال ظاهری مدرن و شیک هستید، این بهترین راه برای دستیابی به پایانی بدون درز مطابق با آخرین روند کاشی است.”

اگر الگوهای پررنگ یا رنگارنگ را انتخاب می کنید، فرمت کوچک راه پیش رو است. برای ایجاد فضایی جادار و سرگرم کننده، آن را با پوشش چوبی یا رنگ دیوار هماهنگ کنید.

همیش می افزاید: یکی دیگر از مواردی که باید در نظر گرفت، خطوط دوغاب است، زیرا این خطوط بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد. هر چه کاشی کوچکتر باشد، خطوط دوغاب بیشتر می شود و این می تواند فضا را شلوغ نشان دهد. اگر تعداد زیادی خطوط دوغاب اجتناب ناپذیر است، استفاده از دوغاب رنگی در سایه ای شبیه به کاشی تزئینی آشپزخانه را در نظر بگیرید تا به آنها کمک کند تقارن بیشتری داشته باشند.

  • منابع:
    1. 3. PICKING THE WRONG SIZE TILES

  • تبلیغات: 
    1. سیم کشی با کابل مفتولی الکترونیکی
    2. رشته سوپ مناسب سبد غذایی
    3. رشته سوپ کلاسیک خوشمزه
    4. توت فرنگی یک محصول نقدی بسیار مغذی و مفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.