کشمش سبز گلستان باعث مسمومیت سفیر ایران در روس شد

رنگ سبز این کشمش سبز گلستان بسیار چشمگیر و جذاب است و اشتهای افراد را برای مصرف آن تحریک نموده و برای کودکانی که از خوردن کشمش امتناع می‌کنند می‌تواند کمک کننده باشد.

این متحد دوستداران شیرینی شور است، استفاده از آن به همه غذاها، از پیش غذا گرفته تا دسر، گسترش می یابد. در سالادهای مخلوط، چغندر، مخلوط با پنیر بز و غیره تأثیر کوچک خود را خواهد داشت.

در گوشت، کشمش سلطانی با مرغ و همچنین با گوشت بره، شکار و گوشت گاو بسیار خوب است. همچنین در بسیاری از دستور العمل های کوسکوس، تاجین و در تمام غذاهای شرقی یافت می شود . برای این استفاده می توانید انگور را با آلو، خرما، زردآلو خشک یا فیسالیس خشک جایگزین یا همراه کنید.

البته، در دسرها، چه در کیک، کلوچه، پای، بستنی و غیره، اتفاق نظر بیشتر خواهد بود. این به طور گسترده ای در شیرینی و همچنین در نانوایی، با کشمش دردناک معروف ما استفاده می شود.

ما از آن برای طعم دادن به چای یا رویبوس استفاده می کنیم، این مورد در مورد رویبوس میوه های وحشی یا چای خرما ما است.

کشمش

در غیر این صورت، یک مکان انتخابی برای صبحانه، میان وعده یا آپریتیف خواهد بود. برای یک عرق، کشمش با روکش شکلاتی را امتحان کنید، یک شیرینی غیر قابل مقاومت.

خواص کشمش سلطانا برای سلامتی چیست؟ آنها در عناصر کمیاب مانند کلسیم، آهن (به عنوان یک داروی ضد کم خونی)، منیزیم (استرس و اضطراب) یا حتی پتاسیم (فشار خون بالا) بسیار متمرکز هستند.

مانند بسیاری از میوه ها، این میوه یک کنسانتره از آنتی اکسیدان ها است که منبع فواید بسیاری است. اسیدیته بدن را تنظیم می کند و بنابراین به مبارزه با اسیدوز مزمن کمک می کند. میوه خشک ورزشکاران است که انرژی می دهد و بهبودی را تسهیل می کند.

در میان بسیاری از فضیلت های آن، ما به ویژه به عملکرد آن در کاهش تجمع چربی در اطراف شکم (چاقی شکمی) اشاره خواهیم کرد. اما مراقب باشید، این یک غذای شیرین است که برای رژیم ها توصیه نمی شود.

اگرچه برای خوردن مستقیماً چه برای طعم و چه برای یک سوپ درست شده است، اما می توانید میوه خشک خود را بپزید! ما دستوراتی را با کشمش ارائه می دهیم تا بهترین استفاده را از این میوه داشته باشید. اجازه دهید خود را راهنمایی کنید، برای یک تور جهانی از طعم ها، سوار جزیره ادویه ها شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.