کنسانتره کیوی راز درمان سرطان ریه و بیماری های شیمی رمانی است

کنسانتره در بسته بندی های مختلف عرضه می‌شود کنسانتره کیوی راا می توانید با توجه به نیازتان هر مقداری که تمایل داشتید،از این کنسانتره تهیه کنید. همچنین شما می توانید زمانی که فصل میوه موردنظرتان نیست و آن را در بازار پیدا نمی کنید، از هر طعمی که می‌ خواهید کنسانتره تهیه کنید.

کیوی (که اغلب در آمریکای شمالی ، بریتانیایی و انگلیسی اروپای قاره ای به کیوی خلاصه می شود ) یا انگور فرنگی چینی توت خوراکی چندین گونه از انگورهای چوبی در جنس Actinidia است.

رایج ترین گروه رقم کیوی بیضی شکل است، تقریباً به اندازه یک تخم مرغ بزرگ دارای پوستی نازک، تیره، فیبری، ترش اما خوراکی قهوه‌ای روشن و گوشت سبز روشن یا طلایی با ردیف‌هایی از دانه‌های ریز، سیاه و خوراکی است. این میوه دارای بافتی نرم با طعمی شیرین و منحصر به فرد است.

کیوی بومی مرکز و شرق چین است. اولین توصیف ثبت شده از کیوی مربوط به قرن دوازدهم در زمان سلسله سونگ است. در اوایل قرن بیستم، کشت کیوی از چین به نیوزلند گسترش یافت، جایی که اولین کاشت تجاری در آنجا رخ داد.

این میوه در طول جنگ جهانی دوم در میان سربازان انگلیسی و آمریکایی مستقر در نیوزیلند محبوب شد و بعداً به طور معمول صادر شد، ابتدا به بریتانیای کبیر و سپس به کالیفرنیا در دهه 1960.

کیوی

واریته های اولیه در کاتالوگ مهد کودک در سال 1904 به عنوان دارای میوه های خوراکی به اندازه گردو و طعم انگور فرنگی رسیده توصیف شدند، که منجر به نام انگور فرنگی چینی شد.

در سال 1962، تولیدکنندگان نیوزیلندی به دلیل ظاهر مبهم آن شبیه پرنده کیوی برای بازاریابی صادراتی، نام آن را «کیوی» آغاز کردند و این نام برای اولین بار توسط ثبت شد. در 15 ژوئن 1959 و بعداً در سال 1974 به صورت تجاری پذیرفته شد.

در نیوزلند و استرالیا، کلمه “کیوی” به تنهایی یا فقط به پرنده اشاره دارد یا به عنوان نام مستعار نیوزلندی ها استفاده می شود . تقریباً هرگز برای اشاره به میوه استفاده نمی شود.

کیوی بومی مرکز و شرق چین است. اولین توصیف ثبت شده از کیوی مربوط به قرن دوازدهم چین در زمان سلسله سونگ است. از آنجایی که معمولاً از طبیعت جمع‌آوری می‌شد و برای اهداف دارویی مصرف می‌شد، این گیاه به ندرت کشت یا پرورش داده می‌شد.

کشت کیوی از چین در اوایل قرن بیستم به نیوزیلند گسترش یافت، جایی که اولین کاشت تجاری در آنجا رخ داد. این میوه در میان سربازان انگلیسی و آمریکایی مستقر در نیوزیلند در طول جنگ جهانی دوم محبوب شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.