گرانترین کیسه فریزر زیپ دار توسط بیل گیتس خریداری شد

اما درست پس از اینکه جری براون فرماندار کالیفرنیا ممنوعیت کیسه‌ها را به قانون امضا کرد، گروه صنعت پلاستیک تلاش‌های خود را برای لغو این قانون آغاز کرد و کمپینی را برای جمع‌آوری امضاهای کافی برای برگزاری همه‌پرسی در مورد قانون در برگه‌های رای 2016 آغاز کرد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی کیسه فریزر زیپ دار در چرخه تولید قرار گرفتو

در حالی که صنعت پلاستیک در متقاعد کردن رای دهندگان سیاتل به رد هزینه کیسه های پلاستیکی در سال 2008 موفق بود، “پلاستیک بزرگ” ممکن است با نبردی دشوار در برابر رای دهندگان فعلی کالیفرنیا روبرو باشد، که طبق نظرسنجی جدید LA Times و دانشگاه جنوبی کالیفرنیا، به شدت از ممنوعیت کیسه های پلاستیکی حمایت می کند.

60 درصد از واجدین شرایط رای دادن که به این نظرسنجی پاسخ دادند از قانون جدید حمایت کردند، در حالی که تنها 35 درصد مخالف بودند.

با توجه به اینکه یک سوم از مردم کالیفرنیا در شهرهایی زندگی می کنند که در حال حاضر محدودیت هایی برای کیسه های پلاستیکی اعمال کرده اند، بسیاری از ساکنان ایالت گلدن اکنون به سادگی به ممنوعیت کیسه های پلاستیکی و هزینه های کیسه های کاغذی عادت کرده اند.

کیسه فریزر

و اکنون که کالیفرنیایی‌ها می‌بینند که پیش‌بینی‌های ویران‌کننده‌ای که صنعت پلاستیک وعده داده بود محقق نشده است (از دست دادن شغل، انتخاب‌های کمتر مصرف‌کننده و غیره)، سوق دادن رأی‌دهندگان به سمت خود دشوارتر خواهد بود.

جنگ بر سر کیسه های پلاستیکی ادامه دارد، اما این بار، صنعت پلاستیک ممکن است در یک نبرد بازنده باشد.

در RoadRunner، ما عاشق هر بهانه ای برای حمایت از یک هدف خوب و مشارکت در جنبش پایداری هستیم.

جولای نیز از این قاعده مستثنی نبود و ما بسیار هیجان زده بودیم که در چالش جهانی جولای بدون پلاستیک در ماه گذشته مشارکت سراسری شرکت را به دست آوردیم (خلاصه را اینجا بخوانید ).

با این حال، اکنون که ژوئیه به پایان رسیده است، و ما مدتی را صرف فکر کردن در مورد عادات و مناطقی که در آن کاهش پلاستیک امکان پذیر است، کرده ایم، می خواهیم به یکی از چالش برانگیزترین پلاستیک ها برای مدیریت بپردازیم: کیسه های پلاستیکی.

کارشناسان کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف را به عنوان اولین کالای مصرفی جهان توصیف کرده اند.

با این حال، بسیاری از مردم فراگیر بودن آنها را نادیده می گیرند و اغلب، تأثیر عظیم استفاده و دور ریختن این اقلام در چنین مقادیر زیادی را نادیده می گیرند.

به دلیل راحتی پلاستیک و نحوه طراحی این کیسه ها، مصرف کنندگان معمولا کیسه های پلاستیکی را پس از یک بار استفاده دور می ریزند.

و از آنجایی که تعداد کمی از آنها بازیافت می شوند، وارد محیط زیست و اقیانوس می شوند که در آنجا صدها یا حتی هزاران سال طول می کشد تا تجزیه شوند.

به طور تکان دهنده، یک تخمین نشان می دهد که هر ساعت 200000 کیسه در محل دفن زباله ریخته می شود.