گردو شیلی موجب شد تا تورم در امارات به منفی برسد

مطالعات زیادی در مورد ارزیابی اثرات مصرف گردو بر عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی انجام شده است.

نشان داده شده است که این میوه ها کلسترول و فشار خون را کاهش می دهند که ۲ عامل خطر اصلی بیماری های قلبی عروقی هستند.

علاوه بر این، گردو شیلی عملکرد اندوتلیال را بهبود می بخشد، استرس اکسیداتیو و برخی از نشانگرهای التهاب را کاهش می دهد.

چندین مطالعه نشان می دهد که آجیل به پیشگیری از بیماری قلبی و سکته کمک می کند. این به لطف توانایی آنها در کاهش کلسترول و التهاب است.

مطالعات نشان داده اند که مصرف گردو با پاک نگه داشتن شریان ها و کاهش التهابی که باعث بیماری های مزمن می شود ، سلامت قلب و عروق را افزایش می دهد.

یک مطالعه منتشر شده در مجله کالج آمریکایی تغذیه نشان داد که مصرف این آجیل خطر ابتلا به سندرم متابولیک را کاهش می دهد. این بیماری پیش زمینه دیابت و بیماری قلبی است.

گردو

در 3 مطالعه کوهورت آینده‌نگر بزرگ، مصرف بیشتر آجیل‌های درختی، از جمله گردو ، با کل بیماری‌های قلبی عروقی و بیماری عروق کرونر قلب ارتباط معکوس داشت.

یک مطالعه در سال 2013 نشان می دهد که مصرف مکرر آجیل و/یا روغن آجیل ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را از طریق مکانیسم هایی فراتر از اثربخشی آنها در کاهش کلسترول بهبود بخشد.

یک مطالعه مشترک در سال 2016 بین ایالات متحده، بریتانیا و نروژ استدلال می کند که مصرف بیشتر آجیل با کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی، سرطان و مرگ و میر ناشی از همه علل و بیماری های تنفسی، دیابت و عفونت مرتبط است.

روی، همراه با پلی فنول ها و ویتامین E، فواید قابل توجهی برای پوست به ارمغان می آورد . در ترکیب با اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 ، مو را سالم نگه می دارد.

همچنین وجود یک اسید آمینه ضروری به نام آرژنین وجود دارد که برای سلامت عروق ما بسیار مهم است.

آرژنین دیواره رگ ها را با نیتروکسید تامین می کند، ماده ای که قادر به مبارزه و پیشگیری از تصلب شرایین است.