گردو هاوارد بخورید می توانید در کنکور شانس قبولی داشته باشید

نهال گردو هاوارد از پیوند با نهالی در کالیفرنیا ایجاد شده، و در شرایط آب و هوای خنک و معتدل بهتر رشد می‌کند، درنتیجه بسیارمقاوم در برابر سرما و بیماری ها می‌باشد.

مردم اغلب گردو را به عنوان “غذای مغز” معرفی می کنند، زیرا آنها شبیه گردو هستند. چندین مطالعه ثابت می کند که مصرف منظم گردو عملکرد مغز را بهبود می بخشد.

گردو به راحتی به رژیم غذایی اضافه می شود و از نظر مواد مغذی بسیار غنی است. آنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مانند پتاسیم، آهن، روی و منیزیم هستند.

این آجیل های درختی سدیم کمی دارند، بدون کلسترول هستند و سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 خوب هستند. علاوه بر این، مردم در اواخر 700 قبل از میلاد گردو را به عنوان “آجیل سلطنتی” می دانستند. در آن زمان فقط برای خانواده سلطنتی بود. از آنجایی که منشأ گردو در ایران است، به گردو ایرانی معروف است.

گردو دارای فیبر، پروتئین، امگا 3 و امگا 6 بالایی است. این مواد مغذی با هم به عنوان سرکوب کننده اشتها عمل می کنند. علاوه بر این، گردو عایق سمت راست مغز را تحریک می کند که مقدار پپتید YY (PYY) را افزایش می دهد، هورمونی که سیری را افزایش می دهد و باعث می شود معده برای مدت طولانی تری احساس سیری کند.

گردو

یک مطالعه نشان می دهد که رژیم غذایی ناشی از گردو باعث کاهش وزن بهتر نسبت به سایر رژیم های غذایی انرژی می شود. گنجاندن گردو در رژیم غذایی روزانه نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه ممکن است به مدیریت وزن نیز کمک کند.

انرژی را افزایش می دهد طبق مطالعات، محتوای ویتامین B موجود در گردو به افزایش سطح انرژی کمک می کند. می توانید مقداری گردو را به یک فنجان ماست اضافه کنید و یک مشت به عنوان میان وعده صبح میل کنید یا آن را به اسموتی برای صبحانه اضافه کنید تا سطح انرژی را افزایش دهید.

گردو سرشار از آلفا لینولنیک اسید ، یک اسید چرب امگا 3 گیاهی است. گردو همچنین دارای ترکیبات پلی فنلی بیشتری نسبت به سایر مغزها است.

هم اسیدهای چرب امگا 3 و هم پلی فنول ها غذاهای ضروری برای مغز شما هستند. مطالعات سطوح پایین امگا 3 را با اختلالات خلقی مرتبط می‌دانند و در نتیجه گردو می‌تواند به ثبات خلق و خو و از بین بردن افسردگی یا اضطراب کمک کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مداخلات تغذیه‌ای زودهنگام و بلندمدت با گردو ممکن است اثرات مفیدی در حفظ عملکرد شناختی و محافظت در برابر زوال شناختی مرتبط با افزایش سن داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.