استفاده از سرکه گلابی برای گیاهان آپارتمانی رشدشان را 10 برابر می کند

سرکه گلابی که در قسمت های مساوی با آب و بی کربنات سدیم مخلوط می شود، می تواند رسوبات را از شیرها، صفحه نمایش ها و دوش ها پاک کند.

استفاده از سرکه گلابی فواید زیادی را برای بدن دارد.

فقط لازم است سطح را با مخلوط اسپری کنید، بگذارید استراحت کند و بعد از نیم ساعت آبکشی کنید.

اگر رسوب آهک قدیمی است، ممکن است لازم باشد قبل از آبکشی مسواک بزنید یا اسفنج بزنید.

چه وسیله آشپزخانه باشد، چه ابزار، دوچرخه یا هر جسم آهنی دیگری که زنگ زده است، می‌توانیم آن را در سرکه گلابی  خالص فرو کرده و اجازه دهیم 24 ساعت عمل کند.

با توجه به خواص مفید سرکه گلابی برای سلامتی، این امر به طور سنتی به ظرفیت ضدعفونی کنندگی آن و کاهش سطح قند و کلسترول و همچنین کمک آن به فرآیندهای کاهش وزن مربوط می شود.

سرکه گلابی  یک ضد عفونی کننده قوی است که می تواند برای از بین بردن عوامل بیماری زا مانند باکتری ها یا قارچ ها بسیار مفید باشد.

سرکه

اسید استیک می تواند این میکروارگانیسم های مضر را از بین ببرد و از تکثیر آنها جلوگیری کند.

به طور سنتی، سرکه گلابی سفید و سرکه سیب برای تمیز کردن، ضدعفونی کردن و درمان قارچ ناخن، زگیل و عفونت گوش استفاده می‌شده است.

نشان داده شده است که سرکه گلابی تأثیر قدرتمندی در حفظ سطح قند خون سالم در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 دارد.

طبق مطالعات، سرکه گلابی حساسیت به انسولین را در طول وعده های غذایی غنی از کربوهیدرات بهبود می بخشد و سطح قند خون و پاسخ انسولین را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

مطالعات اخیر نشان می دهد که گنجاندن سرکه گلابی به عنوان یک عنصر در رژیم غذایی به افزایش احساس سیری کمک می کند ، که باعث کاهش کالری دریافتی و تسهیل کاهش وزن می شود.

در سال‌های اخیر مطالعات حیوانی نشان می‌دهد که سرکه گلابی می‌تواند به کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و سایر عوامل خطر بیماری قلبی کمک کند.

اگرچه اینها مطالعات تجربی در حال پیشرفت هستند، اما نشان دهنده پیشرفت بزرگی برای طب طبیعی هستند.