بادام زمینی روکش دار پنیری موجب دعوای یک نوه و مادربزرگ شد

یک محصول خلاقانه و خوشمزه به شما معرفی می کنم بادام زمینی روکش دار پنیری که این دانه روغنی به روش مناسب با استفاده از افزودنی های مجاز به بهترین شکل طعم دار شده است.

بادام زمینی در خاک لومی سبک و شنی با pH 5.9-7 بهترین رشد را دارد. ظرفیت آنها برای تثبیت نیتروژن به این معنی است که بادام زمینی ها در صورتی که به درستی ندوله شوند، از کودهای حاوی نیتروژن بهره کمی می برند یا اصلاً بهره نمی برند.

و حاصلخیزی خاک را بهبود می بخشند. بنابراین، آنها در تناوب زراعی ارزشمند هستند. همچنین، عملکرد خود محصول بادام زمینی در تناوب از طریق کاهش بیماری ها، آفات و علف های هرز افزایش می یابد.

به عنوان مثال، در تگزاس ، بادام زمینی در یک چرخش سه ساله با ذرت 50 درصد بیشتر از بادام زمینی چرخانده شده تولید می کند.

سطوح کافی از فسفر، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، و ریز مغذی‌ها نیز برای عملکرد خوب ضروری است.

بادام

بادام زمینی برای رشد خوب به هوای گرم در طول فصل رشد نیاز دارد. آنها را می توان با کمتر از 350 میلی متر (14 اینچ) آب کشت کرد، اما برای بهترین محصول به حداقل 500 میلی متر (20 اینچ) نیاز است.

بسته به شرایط رشد و رقم بادام زمینی، برداشت معمولاً 90 تا 130 روز پس از کاشت برای زیرگونه A.h است. انواع fastigiata و 120 تا 150 روز پس از کاشت برای زیرگونه A.h. انواع هیپوگایا زیرگونه A. h. انواع hypogaea محصول بیشتری دارند و معمولاً در جایی ترجیح داده می شوند که فصل رشد به اندازه کافی طولانی باشد.

گیاهان بادام زمینی زمانی که غلاف ها در حال رشد هستند به تولید گل ادامه می دهند. بنابراین، برخی از غلاف ها حتی زمانی که برای برداشت آماده هستند، نابالغ هستند. برای به حداکثر رساندن محصول، زمان برداشت مهم است.

اگر خیلی زود باشد، تعداد زیادی غلاف نارس خواهند بود. اگر خیلی دیر شود، غلاف ها از روی ساقه جدا می شوند و در خاک باقی می مانند.

برای برداشت، کل گیاه، از جمله بیشتر ریشه ها، از خاک خارج می شود. غلاف ها با شبکه ای از رگبرگ های برجسته پوشیده شده اند و بین دانه ها منقبض شده اند.

عوامل اصلی محدود کننده عملکرد در مناطق نیمه خشک، خشکسالی و تنش دمای بالا است. مراحل رشد تولیدمثلی قبل از گلدهی، در زمان گلدهی و در اوایل رشد غلاف به ویژه به این محدودیت ها حساس است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.