با چرم آفتاب دیگر نگران یخ زدن در قطب جنوب نباشید

چرم پوستی است که گوشت حیوانات را می پوشاند.

این اصطلاح که از کلمه لاتین کوریوم نشأت می‌گیرد، همچنین اجازه می‌دهد تا پوست را پس از برنزه شدن و درمان برای مصارف مختلف نامگذاری کنید.

چرم لایه ای از بافت است که حیوان را می پوشاند.

به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت چرم آفتاب، می توان آن را به روش های مختلف دستکاری و کار کرد و آن را به ماده ای با مصارف صنعتی مختلف تبدیل کرد.

معمول این است که هنگام جدا کردن لایه پوست از بدن حیوان، مو یا پشم از بین می‌رود و لایه مذکور تحت عمل دباغی قرار می‌گیرد.

این شامل تبدیل پوست مستعد پوسیدگی به چرمی است که تجزیه نمی شود و بنابراین می توان از آن برای ساخت کفش، کیف پول، کیف، ژاکت، شلوار، مبلمان و بسیاری از محصولات دیگر استفاده کرد.

چرم

تقریباً در تمام نقاط جهان، افراد بیشتری وجود دارند که از خوردن محصولات حیوانی امتناع می ورزند و یک رژیم گیاهی سخت را انتخاب می کنند که نه تنها شامل هیچ نوع گوشتی نمی شود، بلکه شامل تخم مرغ یا شیر نیز نمی شود.

آنها وگان نامیده می شوند و جدای از رژیم غذایی، هر عادتی را در زندگی خود تغییر می دهند که به هر طریقی بر آزادی بقیه گونه های زنده تأثیر می گذارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، چرم با منشاء حیوانی روزانه در تعداد زیادی از محصولات استفاده می شود.

با این حال، در حال حاضر بسیاری از محصولات جایگزین وجود دارد که نیازی به رنج یک موجود زنده ندارد و چرم گیاهی یکی از برجسته ترین نمونه های آن است.

این مخلوطی از پنبه و لاستیک است که اولین بار در سال 1992 ارائه شد.

چرماین جایگزین برای چرم حیوانات به ویژه مقاوم، انعطاف پذیر و ضد آب است و مدت کوتاهی پس از شروع به فروش آن، بسیاری از کارخانه های نساجی آن را برای محصولات خود پذیرفتند، بدون اینکه تأثیر منفی بر اعتبار آن بگذارد.

فرآیند ایجاد چرم گیاهی نیز با احترام به جنگل است ، زیرا نیازی به استخراج شیره درخت ندارد.