تخت بیمارستان جوان در پادگان های آموزشی نظامی هم استفاده می شود

در واقع مشخصات تخت بیمارستان جوان بسیار زیاد است و شما باید قبل از تهیه و خرید بیماری تخت بیمارستان مشخصات را بدانید تا بتوانید محصولی عالی تهیه نمایید.

تخت طبی همچنین برای مراقبین و مراقبانی که هر روز در خانه بیماران مداخله می کنند بسیار مفید است. به حفظ سلامت جسمانی آنها کمک می کند. در واقع، به لطف عملکردهای الکتریکی تخت، تلاش‌هایی که برای بزرگ کردن بیمار یا انجام برخی درمان‌ها انجام می‌دهند کاهش می‌یابد.

پشتی برقی و ارتفاع متغیر تخت این امکان را به بیمار می دهد که در حالت نشسته قرار گیرد یا مثلاً در ارتفاع مراقب توالت قرار گیرد. چرخ‌هایی که روی پایه‌های تخت نصب می‌شوند، حمل و نقل بیمار را بدون نیاز به عجله کردن آسان می‌کنند.

تخت طبی زندگی روزمره بیمار را بهبود می بخشد و به او اجازه می دهد تا به لطف عملکردهای مختلف خود استقلال، ایمنی و راحتی را به دست آورد. سه عملکرد اصلی در همه تخت‌های پزشکی وجود دارد تکیه‌گاه پشتی، استراحتگاه پا و ارتفاع متغیر. پشتی به تغییر موقعیت در طول روز و تعدیل زاویه ریکاوری با توجه به فعالیت های سرنشین کمک می کند.

تخت

بنابراین بیمار می تواند به راحتی غذا بخورد، بخواند یا تلویزیون تماشا کند. قسمت پا، به ویژه زمانی که اجازه خم شدن در زانو را می دهد، گردش خون را تسهیل می کند و موقعیت طبیعی را برای بدن ارائه می دهد.

ارتفاع متغیر این امکان را فراهم می کند که جابجایی ها را ساده کنید (مثلاً از تخت به صندلی راحتی) و ارتفاع را برای خروج احتمالی از تخت (در صورت امکان بسته به مورد) کاهش دهید.

لوازم جانبی تخت می تواند مکمل این تخت پزشکی اولیه باشد تا هر آنچه برای سلامتی سرنشین نیاز دارد را فراهم کند. تشک ضد دکوبیتوس به ویژه برای جلوگیری از تخریب اپیدرم در طول استراحت طولانی مدت توصیه می شود.

موانع ایمنی از خطر سقوط جلوگیری می کند. دستگیره‌ها همچنین می‌توانند به بیمار هنوز توانا اجازه دهند تا بایستد یا از رختخواب خارج شود. همچنین می توانید میزهای روفرشی را انتخاب کنید تا به افراد در بستر استقلال بیشتری بدهید.

با استفاده از این میزهای تخت، بیماران می توانند راحت تر غذا بخورند، لحظات را با عزیزان خود به شیوه ای شادتر به اشتراک بگذارند.

تجهیز اتاق شما به تخت پزشکی لزوماً سرمایه گذاری قابل توجهی نیست. اگر برای راحتی شما ضروری است، بدون شک می توانید از عهده خرید یا اجاره چنین تجهیزاتی برآیید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.