ترشی جینجر زبان مادرشوهر را جلوی عروس می بندد

یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین انواع محصولات خوراکی ترشی جینجر است که می‌ توانید به عنوان چاشنی با سایر غذاهای مختلف از آن استفاده کنید.

زنجبیل علاوه بر طعم عالی، طیف وسیعی از فواید سلامتی را ارائه می دهد که می توانید به اشکال مختلف از آنها لذت ببرید. اما اسلاتری، متخصص تغذیه بالینی در پزشکی جان هاپکینز، در مورد تمام روش هایی صحبت می کند که زنجبیل می تواند به غذای شما طعم بدهد و از سلامتی شما حمایت کند.

اسلاتری می گوید: «زنجبیل فوق العاده است. «این فقط خوشمزه نیست. جینجرول ، یکی از اجزای طبیعی ریشه زنجبیل، برای حرکت دستگاه گوارش مفید است سرعتی که غذا از معده خارج می شود و در طول فرآیند گوارش ادامه می یابد.

خوردن زنجبیل هضم کارآمد را تشویق می کند، بنابراین غذا به مدت طولانی در روده باقی نمی ماند.

تسکین حالت تهوع. تشویق به تخلیه معده می تواند ناراحتی های ناشی از حالت تهوع را به دلیل موارد زیر کاهش دهد:

اسلاتری، که با بیمارانی که برای سرطان شیمی درمانی دریافت می‌کنند، کار می‌کند، می‌گوید که زنجبیل ممکن است تهوع پس از درمان را از بین ببرد و برخی از عوارض جانبی داروهای ضد تهوع را نداشته باشد.

ترشی

برای نسل‌ها، زنان از قدرت زنجبیل در کاهش بیماری صبحگاهی و سایر ناراحتی‌های مرتبط با بارداری تمجید کرده‌اند. اسلاتری می گوید: «حتی آکادمی زنان و زایمان آمریکا از زنجبیل به عنوان یک داروی غیردارویی قابل قبول برای تهوع و استفراغ یاد می کند.

خوردن زنجبیل می تواند تخمیر، یبوست و سایر علل نفخ و گاز روده را کاهش دهد.

زنجبیل حاوی آنتی اکسیدان است. این مولکول‌ها به مدیریت رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند، این رادیکال‌ها ترکیباتی هستند که در صورت افزایش تعدادشان به سلول‌ها آسیب می‌زنند.

آیا زنجبیل ضد التهاب است؟ ممکن است. Slattery خاطرنشان می کند: “زنجبیل حاوی بیش از 400 ترکیب طبیعی است و برخی از آنها ضد التهاب هستند. مطالعات بیشتر به ما کمک می کند تا مشخص کنیم که آیا خوردن زنجبیل بر شرایطی مانند آرتریت روماتوئید یا التهاب تنفسی تأثیر دارد یا خیر.

Slattery از طرفداران چای زنجبیل است. اسلاتری می گوید: «چای زنجبیل در ماه های سرد فوق العاده است. «بعد از شام خوشمزه است. می توانید کمی لیمو یا لیموترش و مقدار کمی عسل اضافه کنید و یک نوشیدنی عالی درست کنید.

کیسه های چای زنجبیل تجاری در بسیاری از خواربار فروشی ها موجود است و حاوی زنجبیل خشک است که گاهی اوقات با مواد دیگر ترکیب می شود.

این کیسه های چای به خوبی ذخیره می شوند و برای دم کردن راحت هستند. اسلاتری می گوید که زنجبیل خشک فواید سلامتی قوی تری دارد که با زنجبیل تازه قابل مقایسه است، اما چای تهیه شده با زنجبیل خشک ممکن است طعم ملایم تری داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.