رشد و استفاده از چوب به مقابله با بحران آب

زیبا، قوی و قابل تجدید؛ چوب یک ماده طبیعی فوق العاده با کاربردهای بی پایان است و محصولات چوبی می توانند عمر طولانی داشته باشند و اغلب بارها و بارها مورد استفاده مجدد یا بازیافت قرار می گیرند و هنگامی که درختان را برای چوب روسی رنگ شده برداشت می کنیم، برای اطمینان از ادامه چرخه حیات جنگل، بیشتر می کاریم.

رشد و استفاده از چوب به مقابله با بحران آب و هوا کمک می کند و همانطور که درختان رشد می کنند، دی اکسید کربن را از هوا حذف می کنند و آن را به چوب تبدیل می کنند و به ازای هر متر مکعب چوب رشد شده، تقریباً یک تن دی اکسید کربن توسط درخت از جو خارج می شود.

الوار همچنین جایگزینی کم کربن برای موادی مانند پلاستیک، بتن و فولاد است و این مواد برای تولید نیاز به انرژی زیادی دارند و در هنگام ساخته شدن، دی اکسید کربن ساطع می کنند و با این حال، تولید و فرآوری چوب بسیار کارآمد انرژی است.

الوارها بسته به نوع درختی که الوار از آن می آیند به دو دسته چوب سه لایه روسی نرم یا سخت طبقه بندی می شوند و الوار از چوب های سخت تراکم تر از چوب های نرم است، اگرچه استثناهایی وجود دارد.

چوب های نرم از درختان مخروطی مانند کاج، صنوبر، صنوبر و کاج اروپایی به دست می آیند. رشد این درختان قبل از آماده شدن برای برداشت حدود 40 سال طول می کشد.

چوب گیلاس نجاری از درختان پهن برگ مانند بلوط، زبان گنجشک و راش به دست می آیند. رشد این درختان تا 150 سال بیشتر طول می کشد تا آماده برداشت شوند.

از هر قسمت درخت می توان برای تولید محصولات مختلف در کارخانه چوب بری استفاده کرد و قسمت هایی که ما به جا می گذاریم پوسیده می شوند تا خاک هایی ایجاد شود که نسل بعدی جنگل ها را تغذیه کند.

تنه درخت را تکه تکه می کنند تا تیر، تخته و چوب گردو تکانی بسازند. اینها در کارهای ساختمانی، مانند ساختمان های با قاب چوبی، نرده ها و تخته های کف، در مبلمان یا پالت سازی استفاده می شوند.

  • منابع:
  • تبلیغات:
    1. تولید روکش بسیار خوب
    2. خیار کاسه گل سبز با پرز و گل تاج زرد
    3. تحقیق دانشجویان پلی تکنینک برای آرد گندم
    4. شخصی با کارتن خانه ساخت!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.