ساعت سواچ اصل زنانه را برای مادران خود بخرید و آنها را خوشحال کنید

 

ساعت‌های خودکار دارای حرکتی هستند که از یک روتور برای تولید گشتاور روی فنر اصلی سیم پیچی استفاده می‌کند و در نتیجه حرکت مچ دست را به انرژی تبدیل می‌کند.

یک ساعت سواچ اصل زنانه جنبشی تقریباً به همین روش کار می کند، اما انرژی الکتریکی یک ساعت جنبشی در باتری ذخیره می شود که به طور خودکار شارژ می شود و آن را به ترکیبی بین ساعت مکانیکی و ساعت کوارتز تبدیل می کند.

سال 1977 است، و یک مهندس جوان سیکو شروع به تعجب می کند که چگونه می تواند به هدف خود برای ایجاد ساعت ابدی دست یابد.

در مفهوم، این به معنای ساعتی با فنر اصلی با دقت یک ثانیه در روز بود، درجه ای از جزئیات که فقط بهترین ساعت های الکترونیکی می توانستند ارائه دهند.

پس از تقریباً 30 سال و شکست‌های فراوان (از جمله ساخت صدها نسخه)، او و همکارانش در سیکو توانستند نوآوری‌هایی ارائه دهند که این حوزه را به طور کلی تغییر داد.

در سال 1999، اولین Seiko Spring Drive راه اندازی شد.

ساعت

ساعت های آنالوگ از رایج ترین انواع ساعت ها هستند.

معمولاً به آن‌ها «ساعت‌های معمولی» می‌گویند، زیرا ساعت‌ها، دقیقه‌ها و ثانیه‌ها را از طریق شماره‌گیر با عقربه نشان می‌دهند.

ساعت‌های آنالوگ در میان افرادی که ترجیح می‌دهند زمان را به روش سنتی ردیابی کنند، محبوب هستند و برای ایجاد ظاهری خیره‌کننده در رویدادهای اجتماعی از هر نوع مناسب هستند.

کریستیان هویگنس که پاندول را در سال 1656 طراحی کرد، اولین ساعت آنالوگ را توسعه داد، اما اولین ساعت مچی برای کنتس کوسکوویچ مجارستانی در سال 1868 توسط Patek Philippe ساخته شد.

با این حال، او تنها پس از جنگ جهانی اول به شهرت رسید.

در سال 1969، سیکو یک ساعت مچی کوارتز را منتشر کرد که معیاری برای ساعت های باتری دار بود.

در حال حاضر 90 درصد از بازار ساعت را ساعت‌های کوارتز، آنالوگ یا دیجیتال تشکیل می‌دهند و محبوب‌ترین ساعت‌ها ساعت‌های مچی کوارتز آنالوگ هستند.