ست هودی بچه گانه بر تن مدلیست معروف غوغایی به پا کرد

لباس های با کیفیت ست هودی بچه گانه امروزه در طرحهای شیک و فانتزی در بازار عرضه می شود، به همین دلیل والدین به راحتی می‌ توانند این ست را بر اساس سلیقه فرزند خود انتخاب کنند.

در ژوئن 2011، پلیس در وینوم ، بریزبن ، ابتکار «منطقه آزاد هودی» را راه‌اندازی کرد و مغازه‌داران تشویق شدند که از پوشندگان هودی بخواهند آن‌ها را ترک کنند. این منطقه بخشی از یک ابتکار برای آموزش کسب‌وکارها در مورد اینکه چگونه می‌توانند از سرقت‌های مسلحانه اجتناب کنند، که ظاهراً در آن لباس‌های هودی اغلب استفاده می‌شود، است.

در سرتاسر کانادا، هودی‌ها یک لباس محبوب هستند که گاهی اوقات زیر کت یا ژاکت پوشیده می‌شوند تا یک لایه اضافی از لباس در طول زمستان فراهم کنند. در استان ساسکاچوان ، هودی‌های بدون زیپ «آغوش خرگوش» هستند.

کمپین «کلیشه‌های روی مجلس سیاستمداران به چالش کشیدن کلیشه‌های جوانان» در ماه مه 2008 در نیوزیلند (NZ) به عنوان بخشی از رویداد ملی سالانه هفته جوان راه‌اندازی شد.

هودی

برای راه اندازی این کمپین، سیاستمداران NZ، از جمله نیکی واگنر، نماینده ملی، سو برادفورد، نمایندگان حزب سبز، سو برادفورد، ناندور تانکزوس و متیریا توری، و نماینده حزب مائوری هانه هاراویرا، در حالی که روی پله های پارلمان این کشور ایستاده بودند، هود پوشیدند.

اسقف اعظم دیوید موکسون، اسقف اعظم اسقف های انگلیکن، و برایان ترنر، رئیس کلیسای متدیست NZ نیز در این کمپین شرکت کردند.

حمایت و انتقاد از سوی سیاستمدارانی که در مورد رویداد سال 2008 اختلاف نظر داشتند، مطرح شد. یک پاسخ قوی از سوی یکی از اعضای شورای دولت محلی، دیل ایوانز، دریافت شد که در اعتراض، لباس کوکلاکس کلان را پوشید و از هودی به عنوان “لباس مناسبی برای جشن گرفتن” نام برد.

سپس در سال 2009 روز «خوشگل با هودی» توسط سلامت و توسعه نوجوانان نیوزیلند (NZAAHD) با مشارکت Age Concern اجرا شد سازمان‌ها از این کمپین برای برجسته کردن کلیشه‌هایی استفاده کردند که هم جوانان و هم افراد مسن در نیوزیلند با آن مواجه هستند.

لیز باکسندین، رئیس Age Concern در آن زمان به رسانه ها گفت:

افراد مسن و جوان وجوه مشترک زیادی دارند. هر دوی ما با کلیشه‌هایی بر اساس سن‌مان روبرو هستیم تا دستاوردهای واقعی و دیدگاه‌مان نسبت به زندگی… ما باید هودی را تحقیر کنیم و آن را همان طور که هست ببینیم. همه آنها را می پوشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.