شیرینی قندی که باعث آرامش اعصاب می شود

با این حال، مصرف کنندگان باید مراقب مصرف شیرینی قندی خود باشند. اگر مصرف شما از حد مجاز بیشتر شود و بخش هایی از گلوکز یکی پس از دیگری ذخیره می شود، می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

گلوکز ذخیره شده می تواند به چربی بد تبدیل شود – ضرر خوردن بیش از حد شیرین. جای تعجب نیست که شیرینی ها ما را شادتر می کنند.

این یکی از دلایل بسیاری است که چرا همه عاشق شیرینی هایی مانند کیک، آب نبات، شکلات و غیره هستند. آنچه واقعاً اتفاق می افتد این است که وقتی نوعی شیرینی مصرف می کنید، بخش لذت جوی مغز شما را فعال می کند و سطح دوپامین خلق و خوی شما را افزایش می دهد.

ویژگی افزایش دهنده به این ترتیب مصرف کننده بلافاصله از درون و بیرون احساس بهتری می کند. بستنی بستنی ماست توت فرنگی با نعنا روی زمینه سینی استیل.

نمای بالا اما باز هم باید مراقب مصرف شیرینی خود باشید زیرا مصرف بیش از حد آن می تواند اثر معکوس داشته باشد. اگر نسبت به عادت شیرین خوری خود مقاومت ناپذیر می دانید، باید ترفندهایی برای افزایش اراده خود بیابید.

شیرینی

آیا می دانستید که شکلات های شیرین طبیعی می توانند توانایی تفکر شما را افزایش دهند؟ شکلات ها یا آب نبات ها منبع قند طبیعی هستند که مواد مغذی مانند آنتی اکسیدان ها و فلاوانول های کاکائو را فراهم می کند.

محققان کنونی به این نتیجه رسیده‌اند که فلاوانول‌های کاکائو توانایی بهبود عملکردهای شناختی مصرف‌کننده را علی‌رغم ناتوانی‌های شناختی فرد دارند.

همانطور که گفته شد، محققان نمی توانند دلیل دقیق علت مهارت های تفکر بهتر را مشخص کنند. با این حال، آنها به این نتیجه رسیده اند که فلاوانول های کاکائو از آسیب به سلول های مغز جلوگیری می کند.

برای استفاده بیشتر از این تقویت شناختی، خوردن آب نبات های شکلات تلخ را بیشتر در نظر بگیرید زیرا حاوی سطح بالایی از فلاوانول های کاکائو هستند.

اگر رژیم دارید ناامید نشوید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون اینکه فرم بدنتان را خراب کنید یا یک یا دو پوند اضافه کنید، شیرینی بخورید.

برای لذت بردن از طعم های شیرین، لزوماً نباید به آب نبات اعتماد کنید. می توانید به سراغ میوه ها و سبزیجاتی بروید که دارای مقدار زیادی شیرین کننده طبیعی هستند.