عرقیات گیاهی ترگل سرعت پخت غذا را سه برابر می کند

امروزه برای درمان بسیاری از بیماری ها از عرقیات گیاهی ترگل استفاده می کنند در زمان های قدیم که انواع مختلف داروهای شیمیایی وجود نداشتند، از گیاهان مختلف برای درمان بیماری و درد استفاده می کردند.

فیتوتراپی استفاده از گیاهان برای درمان یا پیشگیری از بیماری است. از برگ ها، گل ها و سر گل، ریشه یا گیاهان کامل استفاده می شود. می توان از گیاهان خود به خود یا کشت شده استفاده کرد اما باید شرایط نظارتی کشت پاک الزامی باشد.

استفاده از گیاهان از طریق بلع داخلی یا کاربرد خارجی به شکل دمنوش های گیاهی، کپسول، الکلات و تنتور، عصاره است.

گیاهان حاوی تعداد معینی از مواد تشکیل دهنده هستند که یکدیگر را تقویت و هماهنگ می کنند و کل گیاه را تشکیل می دهند، بر خلاف آلوتراپی که یک یا حتی چند مولکول را در مقادیر زیاد متمرکز می کند.

60000 سال پیش، نئاندرتال‌ها از گیاهان استفاده می‌کردند و شمن‌ها نقش مهمی در جمع‌آوری، یادگیری استفاده و انتقال دانش گیاهی در طول تکامل هومو ساپینس داشتند.

عرقیات

گیاهان به طور گسترده ای در غذا، مدیریت بیماری های خاص و همچنین برای رسیدن به دنیای معنوی تر استفاده می شدند. سپس یونانیان با بقراط، ارسطو، تئوفراستوس، جالینوس، دیوسکوریدس و رومی ها هنر درمان با گیاهان را با تلفیق دانش با بیش از 500 گیاه دارویی فهرست شده آموزش دادند.

در سال 529، پاپ گرگوری کبیر تدریس گیاه دارویی را در فرانسه ممنوع کرد و تنها در اوایل قرن نهم بود که خاورمیانه، شمال آفریقا و اسپانیا با دانشگاه کوردوبا و سپس ابن سینا آموزش این دانش را بر عهده گرفتند.

خیساندن سرد را انفوزیون سرد نیز می گویند. اصل کار ساده است، شامل قرار دادن گیاهان در تماس با آب سرد به مدت 10 تا 12 ساعت تحت پوشش است، سپس با فشار دادن مارک فیلتر می شود.

خیساندن سرد را می توان روی اکثر گیاهان انجام داد، اما به ویژه برای گیاهان غنی از موسیلاژ مانند گل ختمی، جنتیان، شیرین بیان یا حتی گل خطمی و همچنین گیاهانی که حاوی ترکیبات حساس به گرما هستند، مناسب است.

خیساندن همچنین می تواند در روغن نباتی، اغلب زیتون یا آفتابگردان، برای به دست آوردن خیسانده های روغنی معروف انجام شود. با تغییر روغن خیساندن استفاده شده، می توان آنها را به طور نامحدود کاهش داد.

بهترین کار این است که از روغن خیساندن پایدار استفاده کنید تا آن را تا زمانی که ممکن است حفظ کنید. این اصل اساساً یکسان است، اما گیاهان این بار برای چند هفته در زیر نور خورشید خیس می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.