معرفی پرفروش ترین عروسک ها در ایران

آیا با انواع عروسک هایی که در اطراف شما هستند آشنایی دارید؟ آیا می دانید این عروسک ها چه خصوصیاتی داشته و هر یک برای چه نوع از جامعه های هدف ساخته می شوند؟ آیا شما هم به عروسک هایی که در سطح بازار می بینید علاقه مند می شوید؟ چه نمونه از عروسک ها بیشتر شما را به خود جذب می کنند؟ یا شما بیشتر از ظاهر چه نمونه از عروسک ها خوشتان می آید؟ اگر بخواهیم عروسک ها را بر اساس مواد تشکیل دهنده ی آن ها تفکیک کنیم به ۵ نمونه ی اصلی می رسیم.
۱٫ عروسک پولیشی:
عروسک های پولیشی یکی از مهم ترین و گسترده ترین محصولاتی هستند که در وهله ی اول مورد توجه مصرف کنندگان زیادی قرار می گیرند. این عروسک ها را بیشتر افراد خردسال دوست داشته و می توانند آن ها را در ویترین اتاق خود بپذیرند. بیشتر نمونه هایی که از این عروسک ها یافت می شوند، عروسک هایی هستند که وارداتی بوده و از کشور چین به داخل ایران آمده اند. یکی از مهم ترین المان هایی که ما از این عروسک ها در ذهن داریم، بحث کیفیت آن ها می باشد. عروسک های پولیشی وارداتی نسبت به کارهای داخلی باکیفیت تر بوده و همین موضوع نیز عامل مهمی برای انتخاب عروسک های وارداتی نسبت به عروسک های دیگر می باشد.
۲٫ عروسک خمیری:
این دسته از عروسک ها، محصولاتی هستند که کاملاً به وسیله ی دست ساخته شده و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد آن ها را برای نمایشگاه های محلی و یا گالری هایی که مخاطبان و مشتریان آن ها کودک نیستند، می توانیم یافت کنیم. گستردگی این عروسک ها نسبت به عروسک های دیگر به مراتب کمتر می باشد به همین دلیل نیز بسیاری از مشتریان که پتانسیل خرید این عروسک ها را دارند، چنین عروسک هایی را نمیشناسند. اما اگر بتوانند این عروسک ها را شناخته و با منابع تامین آن ها آشنا بشوند، می توان آمار فروش این عروسک ها را تا اندازه ی زیادی افزایش داد.
۳٫ عروسک روسی:
عروسک های روسی محصولاتی هستند که اخیراً وارد بازار شده و بسیاری از مشتریان آن ها را نمیشناسند اما بسیاری از بانوان به محض این که با آن ها آشنا شوند، به این عروسک ها علاقه ی زیادی پیدا کرده و آن ها را دوست دارند. عروسک های روسی، دست ساز هستند و به همین دلیل نیز بسیاری از افرادی که به این عروسک ها علاقه دارند، بانوان می باشند. این عروسک ها فانتزی بوده و یکی از مهم ترین دلایلی که سبب می شود ما این عروسک ها را برای خود انتخاب نماییم، کیفیت بالای آن ها و در عین حال، تفاوت آن ها با عروسک های دیگر می باشد. به راستی عروسک های روسی در نوع خود بی نظیر هستند.
۴٫ عروسک نمدی:
از دیگر عروسک هایی که ما می توانیم از آن ها نام ببریم، عروسک های نمدی می باشند. این عروسک ها نیز همچون دو گروه قبلی کارهایی دست ساز بوده ولی نوع کارکردی که دارند، نسبت به عروسک های دیگر تفاوت های چشم گیری دارند. یکی از مهم ترین کاربردهایی که عروسک های نمدی دارند، در تولیدی ها و اورگان های مختلف و به عنوان عروسک های تبلیغاتی می باشد. این موضوع بیشتر به واسطه ی قیمت های ارزان و مناسبی می باشد که عروسک های نمدی داشته و ما می توانیم نمونه هایی از آن ها را در توناژ بالا برای مشتریان خود انتخاب کرده و مطمئن باشیم که مشتریان با دیدن عروسک هایی بامزه با اسم و برند مجموعه ی ما به سختی می توانند مجموعه ی ما و خدماتی را که ارائه می دهیم به دست فراموشی بسپارند.
۵٫ عروسک گوشتی:
بدون شک بسیاری از شما عروسک هایی که از روی شخصیت های کارتونی ساخته و طراحی شده اند را می شناسید. این موضوع خود می تواند عامل مهمی برای انتخاب شدن توسط کودکان که جامعه ی هدف اصلی برای این عروسک ها هستند، باشد. به همین دلیل نیز ما می توانیم بسیاری از دختران را در حال بازی با این عروسک ها ببینیم. عروسک های گوشتی همچون شخصیت های محبوب فروزن و باربی یکی از مهم ترین عروسک هایی هستند که ما می توانیم آن ها را برای دختران خردسال خود انتخاب کرده و چنین انتظاری را داشته باشیم که دختر کوچکمان از مشاهده ی این عروسک به وجد آمده و این عروسک را بسیار دوست می دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.