میخ دوپا خط تولید کارخانه های چین را شکست داد

بسیاری از میخ هایی که در مراکز تولیدی عرضه می شوند میخ دوپا دارای کاربردهای بسیار متنوعی هستند لذا افراد می توانند با آگاهی از کاربرد آن ها، نوع نیاز خود را براساس طرح و مدل میخ برطرف نمایند.

در نجاری و ساخت و ساز، میخ یک شی کوچک ساخته شده از فلز است که به عنوان بست، به عنوان میخ برای آویزان کردن چیزی یا گاهی اوقات به عنوان تزئین استفاده می شود.

به طور کلی، ناخن ها دارای یک نوک تیز در یک سر و یک سر صاف در طرف دیگر هستند، اما ناخن های بدون سر در دسترس هستند. ناخن ها در انواع مختلفی برای اهداف تخصصی ساخته می شوند. رایج ترین میخ سیمی است. انواع دیگر ناخن‌ها عبارتند از: سنجاق‌ها، گیره‌ها، میخ‌ها، میخ‌ها و گیره‌ها.

میخ ها معمولاً توسط چکش یا تفنگ میخ به قطعه کار وارد می شوند. یک میخ مواد را با اصطکاک در جهت محوری و استحکام برشی جانبی کنار هم نگه می دارد. نقطه ناخن نیز گاهی پس از رانندگی خم می شود یا به هم می چسبد تا از بیرون کشیدن جلوگیری شود.

میخ

کتاب مقدس تعدادی ارجاع به میخ ارائه می دهد، از جمله داستان در قضات یائل ، همسر هبر، که میخ (یا میخ خیمه) را به معبد یک فرمانده کنعانی خوابیده می کوبید. تهیه آهن برای میخ توسط داوود پادشاه برای آنچه که معبد سلیمان خواهد شد. و در ارتباط با مصلوب شدن عیسی مسیح .

رومی ها به طور گسترده از ناخن استفاده می کردند. به عنوان مثال، ارتش روم هنگام تخلیه قلعه Inchtuthil در پرتشایر در اسکاتلند در سال های 86 تا 87 پس از میلاد، هفت تن میخ از خود به جای گذاشت.

اصطلاح “پنی”، همانطور که به ناخن اشاره دارد، احتمالاً در انگلستان قرون وسطی برای توصیف قیمت صد میخ سرچشمه گرفته است. خود ناخن ها به اندازه کافی ارزشمند و استاندارد شده بودند تا به عنوان یک وسیله غیررسمی مبادله مورد استفاده قرار گیرند.

تا حدود 1800 صنعتگر معروف به میخکوب یا میخکوب، ناخن ها را با دست می ساختند به نام خانوادگی نایلور توجه کنید. (کارگرانی به نام شکاف‌دهنده، میله‌های آهنی را به اندازه‌ای مناسب می‌تراشند که میخ‌کوب‌ها روی آن کار کنند.

از اواخر قرن شانزدهم، شکاف‌دهنده‌های دستی با ظهور آسیاب شکاف ناپدید شدند ، که میله‌های آهن را به میله‌های یکنواخت برش می‌دادند. بخش، صرفه جویی در تلاش دستی بسیار.

در زمان انقلاب آمریکا ، انگلستان بزرگترین تولید کننده ناخن در جهان بود. میخ‌ها در مستعمرات آمریکا گران و به سختی به دست می‌آمدند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.