پادری ضخیم هدیه جالب نیرو انتظامی به دختران بود

نیاز به پادری های مدرن از زمانی شروع شد که پادری ضخیم به بازار عرضه شد و مردم را از این وسیله ارزشمند آگاه کرد با تحول معماری و ساخت بنا های جدید بری هر قسمتی از ساختمان محصولات جدید طراحی و وارد بازار شد.

با تولید درب های هوشمند برقی یا درب های دکوراتیو در ساختمان ها بزرگ ۲ مساله همواره مورد نیاز بود.

بعد از گذشت سال ها تجربه آپارتمان نشینی انسان مسله حفظ نظافت و بهداشت محیط زندگی و کار به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شد. ساده ترین روش استخدام یک فرد به عنوان سرایدار برای نظافت روزانه بود که متداول ترین روش کنونی نیز می باشد.

اما بعضی موارد از عهده توانایی انسان خارج بود مانند جلوگیری از ورود گل (رد پا) در محیط لابی به هنگام بارندگی

و یا ورود گرد و خاکی که توسط تردد عابرین به داخل مجموعه ها صورت میگرفت که بعد ها معلوم شد این مساله مهمترین عامل ورود آلودگی به داخل هر ساختمانی است.

به مرور معلوم شد که بهتربن محیط برای جلوگیری از ورود گرد و خاک و میکروب ها به داخل ساختمان در جلوی درب ورودی مجموعه است.

پادری

از ضرر های ناشی از انتقال گرد و خاک می توان به بیماری های ریوی(آسم و..) یا تخریب قطعات الکترونیکی(مادر بورد کامپیوترها-نمایشگرها و…) بیشتر شدن هزینه نظافت.

به دلیل این که ورودی یک مجتمع اولین محیطی است که افراد(میهمان-مشتری و..) با آن برخورد می کنند بسیار تاثیر گذار ترین جای ساختمان(بر روی ضمیر ناخودآگاه) همان محیط ورودی است.

به نوعی این قسمت معرف کلاس و متریال به کار رفته در ساختمان می باشد.ضمنان در بسیاری از ساختمان های اداری تعدد درب ها ورودی باعث سر در گمی مراجعه کننده می شود که با استفاده از پادری های مدرن در جلوی درب اصلی می توان افراد را به راحتی به مقصد راهنمایی کرد(کنترل تردد ساختمان).

استفده از پادری یا جلودری از ابتدای شهرنشینی به دلایلی که در بالا مطرح شد امری معمول بود.جنس این نوع پادری ها متفاوت بود مانند حصیر موکت کنف یا حتی گونی و کارتن!(روش غیر موفق معمول در روز های بارانی).

نسل اول پادری های مدرن با ترکیب موکت و پلاستیک در قطعات ثابت طراحی و تولید شد و کم کم در بازار جای خود را ثابت کرد.با توجه به این موضوع که این مدل ها به روش تزریق پلاستیک (دایکست) تولید می شد.

همواره دارای یک سایز ثابت بود و اینکه موکت معمولی یا حصیر روی این محصولات به وسیله چسب به آن وصل می شد.این ۲ مساله باعث بروز مشکلاتی در اینده برای ساکنین و طراحان شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.