پارچه یکبار مصرف شیراز لباس عروس یک خانم شد

برای تمیزی بیشتر منرل تان از پارچه یکبار مصرف شیراز که یکی از پرکاربرد ترین پارچه های تولید شده در این شهر است که زیبایی و طول عمر بالایی دارد.

این پارچه از کیفیت و رنگ مناسبی برخوردار است و دارای تنوع زیادی می باشد طوری که برای اهداف مختلف گزینه مناسبی است.

میکروفیبر (یا میکروفیبر ) الیاف مصنوعی ریزتر از یک دنیر یا دسیتکس / نخ است که قطری کمتر از ده میکرومتر دارد. یک رشته ابریشم تقریباً یک دنیر و تقریباً یک پنجم قطر موی انسان است.

متداول ترین انواع میکروفیبر از پلی استرها ساخته می شود. پلی آمیدها (مانند نایلون ، کولار ، نومکس )؛ و ترکیبی از پلی استر، پلی آمید و پلی پروپیلن. میکروفایبر برای ساخت تشک، بافتنی و بافت، پوشاک، اثاثه یا لوازم داخلی، فیلترهای صنعتی و محصولات تمیز کننده استفاده می شود.

شکل، اندازه و ترکیب الیاف مصنوعی برای ویژگی‌های خاصی از جمله نرمی، چقرمگی، جذب، آب‌گریزی، الکترواستاتیک و قابلیت فیلتر انتخاب می‌شوند.

پارچه

تولید الیاف بسیار ریز (ریزتر از 0.7 دنیر ) به اواخر دهه 1950، با استفاده از تکنیک‌های ریسندگی مذاب و ریسندگی فلاش برمی‌گردد. در ابتدا، فقط منگنه های ظریف با طول تصادفی می توان تولید کرد و کاربردهای بسیار کمی یافت شد.

سپس آزمایش‌هایی برای تولید الیاف بسیار ظریف از نوع رشته پیوسته انجام شد: امیدوارکننده‌ترین آزمایش‌ها در دهه 1960 در ژاپن توسط میوشی اوکاموتو، دانشمند صنایع Toray انجام شد.

اکتشافات Okamoto و Toyohiko Hikota منجر به کاربردهای صنعتی بسیاری از جمله Ultrasuede شد.یکی از اولین میکروفیبرهای مصنوعی موفق است که در دهه 1970 وارد بازار شد.

سپس استفاده از میکروفیبر در صنعت نساجی گسترش یافت. میکروالیاف برای اولین بار در اوایل دهه 1990 در سوئد منتشر شد و در طول این دهه به عنوان یک محصول در اروپا موفق شد.

پارچه های میکروفیبر ساخته دست بشر هستند و اغلب برای لباس های ورزشی مانند لباس های دوچرخه سواری استفاده می شوند ، زیرا مواد میکروفیبر رطوبت ( تعریق ) را از بدن دور می کند. تبخیر بعدی پوشنده را خنک می کند.

از میکروفایبر می توان برای ساختن پارچه های سخت و بسیار نرم برای لباس استفاده کرد که اغلب در دامن ها، ژاکت ها، حمام ها و لباس های شنا استفاده می شود.

میکروفایبر را می توان به Ultrasuede تبدیل کرد ، یک تقلید مصنوعی از چرم جیر، که نسبت به چرم جیر طبیعی ارزان تر و راحت تر تمیز و دوخت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.