پدها سلول های خنک کننده سلولزی

پدها سلول های خنک کننده سلولزی 4 اینچ (10 سانتی متر) و 6 اینچ (15 سانتی متر) عمق، 12 اینچ (30 سانتی متر) و 24 اینچ (60 سانتی متر) عرض هستند و در گام های 12 اینچی (30 سانتی متر) از 24 اینچ (60 سانتی متر) در دسترس هستند.

قد تا 72 اینچ با دو تکه 4 اینچ (10 سانتی‌متر) عمق برای ایجاد پد سلولزی کولر آبی (214 سانتی‌متر) و 96 اینچ (244 سانتی‌متر). قد آنها 78 اینچ (198 سانتی متر) است.

سلول های خنک کننده از یک کاغذ سلولزی فرموله شده مخصوص آغشته به نمک های ضد پوسیدگی نامحلول ساخته شده اند. این با یک پیکربندی انحصاری متقاطع طراحی شده است که باعث ایجاد اختلاط بسیار آشفته در داخل پد بین آب و هوا می شود و به راندمان تبخیر کمک می کند و طراحی متقاطع، لنت ها را به یک پد قوی خود نگهدار با راندمان تبخیر بالا و افت فشار کم (مقاومت در برابر جریان هوا) تبدیل می کند.

سرعت صورت 250 فوت (75 متر) در دقیقه برای 4 اینچ (10 سانتی متر) و 400 فوت (120 متر) در دقیقه برای 6 اینچ (15 سانتی متر) برای مقرون به صرفه ترین هزینه و عملیات توصیه می شود.

علاوه بر پد سلولزی کولان سل، سایر اجزای مورد علاقه در یک سیستم خنک کننده کامل تبخیری شامل سیستم های توزیع و برگشت آب است.

پد سایزبندی
مجموع سرمایش تابستانی مورد نیاز را در CFM تعیین کنید، سپس بر سرعت تقسیم کنید تا سطح پد را بر حسب فوت مربع بدست آورید و ناحیه پد تقسیم بر طول ارتفاع را بر حسب فوت تعیین می کند.

پد خنک کننده Acme Kool-Cel 4 و 6 اینچی
پد 4 اینچی Acme Kool-Cel با جریان هوا در زوایای مساوی 45 ساخته شده است که اجازه می دهد جریان هوا از دو طرف پد سلولزی کولر 4500 وارد شود.

پد خنک کننده 4 اینچی و 6 اینچی Munters CELdek
Munters پیکربندی های مختلفی برای صنایع مختلف دارد و پد سلولزی هواساز 6 اینچی CELdek شامل فلوت هایی است که در دو زاویه، یکی با شیب تند و دیگری با صدای کمتر، سازماندهی شده اند و هوا باید از سمتی که شیب تند دارد وارد لنت شود.

  • منابع:
    1. COOLING PADS For greenhouse, hog and poultry and
  • تبلیغات: 
    1. تولید روکش بسیار خوب
    2. خیار کاسه گل سبز با پرز و گل تاج زرد
    3. تحقیق دانشجویان پلی تکنینک برای آرد گندم
    4. شخصی با کارتن خانه ساخت!