چیپس میوه تواضع یکی از وعده های اصلی هادی چوپان در برنامه غذایی اش است

یکی از تنقلات شب که بسیار مفید است چیپس میوه تواضع است که طی فرایندی تخصصی از میوه های رسیده شده و درجه یک تولید می‌شود.

در طی فرآیند تولید این محصول در ابتدا میوه ها کاملاً شستشو و ضدعفونی می شوند و با استفاده از دستگاه های برش مخصوص به اندازه های یکدست تبدیل می شوند.

با این حال، از آنجایی که 100 گرم میوه خشک حدود 600 کالری به ارمغان می آورد، بخش معقول آن نباید از 20 گرم در روز تجاوز کند، در غیر این صورت “عوارض جانبی” از فواید آن بیشتر خواهد شد. اما ما به طور مفصل خواص هر میوه را می بینیم:

فندق: یکی از غنی‌ترین میوه‌های ویتامین E است. همچنین حاوی فیتواسترول‌ها، مواد مفید برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی و گردش خون است.

آنها حاوی چربی های خوبی هستند که می توانند سطح کلسترول LDL را کاهش دهند. آنها دارای منیزیم خوبی هستند، ماده معدنی که سطح کلسیم را در ماهیچه ها تنظیم می کند.

گردو: سرشار از ویتامین E، اسیدهای چرب امگا 3، امگا 6 و منیزیم، قابض، مقوی، التیام بخش، ضد التهاب، ضدعفونی کننده انگل های روده است و قادر است سطح قند خون را تنظیم کند و خطر ابتلا به تصلب شرایین و بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

میوه

بادام: حاوی پروتئین، اسیدهای چرب تک غیراشباع، ویتامین ها (به ویژه B2 و E) و املاح معدنی متعدد (منگنز، منیزیم، کلسیم، مس، فسفر) است، بنابراین ضد اضطراب، بهبود خلق و خو، کمک به روده (یبوست) و تمرکز.

پسته: سرشار از ویتامین های A و B، پروتئین، امگا 6 و مواد معدنی است که در برابر آرتریت، دیابت و بیماری های پوستی مفید است.

بادام زمینی: دارای مقدار زیادی آرژنین (ضروری برای رشد)، نمک های معدنی و منبع خوبی از پلی فنول ها (رزوراترول)، موادی با قدرت آنتی اکسیدانی بالا است.

آجیل کاج: حاوی پروتئین، فیبر، پروویتامین A، ویتامین E، آهن، کلسیم، منیزیم و نشاسته است و برای کسانی که از خستگی و ضعف مزمن رنج می برند توصیه می شود. همچنین برای تقویت انرژی ذهنی بسیار مفید است.

بادام هندی: حاوی درصد بالایی از چربی های تک غیراشباع، اسید فولیک، ویتامین های B1 و B2، سلنیوم و استرول های گیاهی است، ضد افسردگی است و با کلسترول بد مقابله می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.