کاشی استخری نارنجی جنس تابلوی بدنه ی گرانترین ماشین دنیا بوگاتی است

امروزه با توجه به تنوع رنگ این محصولات هر فرد می تواند کاشی استخری نارنجی بهترین را برای خانه شما انتخاب می کند با دیزاین متفاوت از این محصولات مواجه و رنگی خاص را انتخاب نماید. کاشی استخری نارنجی نمونه ای بسیار زیبا از انواع این محصولات است.

بتن صاف نیز همین خواص را دارد. این بتن سازگار است و ظرفیت ارتجاعی آن آن را به یکی از محبوب ترین بتن ها در محوطه سازی، به ویژه در استخر تبدیل می کند.

اجرای دال برای استخر روی زمینتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. برای موفقیت در داشتن یک کار به خوبی اجرا شده در واقع لازم است قدی 4 قدم بم قدم قدم بم قدم از جمله مراحل اصلی، از جمله موارد زیر ضروری است.

تعیین حدود محل دال بتنی امکان تخلیه مناسب آب روی زمین را فراهم می کند. برای انجام این کار باید حداقل شیب 1 متری در نظر گرفته شود. برای جداسازی صحیح دال باید از استک استفاده کرد تا رندر بهتری داشت.

زمین را می توان با بیل حفر کرد. با این، اگر سطح سخت و نسبتاً محکمی داری kid باشد، ضمناً استفاده از بستر شن 10 سانتی متری انجام می شود.

کاشی

سپس مخلوطی از شن و ماسه را حدود 5 سانتی متر بمالید. سپس لازم است مخلوط به دست آمده فشرده شود تا ساختاری صاف داشته باشد. با تخمین مقدار ایده آل بتن، اکنون فقط مخلوط کردن بتن با دست، مخلوط کردن سیمان، ماسه و شن با آب باقی مانده است. با انجام این کار، تنها تمیز کردن بتن در قالب باقی می ماند.

دال استخر پایه ای است که حتی برای استخرهای روی زمین نیز نباید از آن غافل شد. این به عنوان محافظ برای استخر شما عمل می کند و همچنین استحکام نصب شما را تضمین می کند.

بنابراین، اگر می خواهید استخر جدید خود را نصب کنید، این اولین پروژه ای است که باید انجام دهید. بنابراین در اینجا یک راهنمای کامل برای کمک به شما در انجام این پروژه وجود دارد. پس از آن، شما یک حرفه ای واقعی خواهید بود و می توانید دال استخر خود را بسازید.

دال استخر چیزی بیش از یک پوشش جامد برای محافظت از کف شما نیست. با مواد مختلفی مانند بتن، فلز و یا موارد دیگر طراحی شده است.

این به عنوان پشتیبان برای استخرهای بالای زمین، اسپا، یا سایر بازی های آبی شما عمل می کند. این اعجوبه از نظر امنیتی و همچنین از نظر زیبایی شناسی دارای چندین مزیت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.