کاشی و سرامیک فتوحی در ساخت ورزشگاه آزادی استفاده شده است

اگر می خواهید آشپزخانه زیبایی داشته باشید از کاشی و سرامیک فتوحی که امروزه به لحاظ کیفیت و تنوع در سطح بالایی قرار گرفته است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

کاشی و سرامیک در دوران باستان منشا پیدا کرد. در ابتدا در مصر، ایران، بین النهرین و… این رومیان بودند که با ساختن موزاییک از کاشی های سرامیکی، استفاده خود را در سراسر امپراتوری گسترش دادند.

کاشی ها برای سال ها به طور گسترده ای برای پوشاندن کف ساختمان های معتبر مانند کاخ ها، کلیساها و سایر مکان های عبادت استفاده می شدند. سپس به مرور زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرد تا اینکه به خانه ها دعوت شد.

ظروف سفالی، یک پیشرفت فنی بزرگ تکنیک سفالی در قرن نهم در عراق کشف شد. اکنون می توانیم سرامیک سفید را با رنگ تزئین کنیم. این تکنیک نقاشی روی کاشی به سرعت در سراسر جهان عرب گسترش یافت تا اینکه به اسپانیا رسید. سپس کشورهای اروپایی در دوره رنسانس.

کاشی

کاشی های سفالی به لطف ظرافت و کیفیت طرح ها از شهرت بالایی برخوردار هستند. اغلب با رنگ آبی، با الهام از تزئینات گیاهی، و همچنین از صحنه های زندگی نقاشی می شود. آنها همچنین با چینی چینی مقایسه می شوند و در نوع خود به یک عنصر تزئینی تبدیل می شوند.

امروزه کاشی کاری در اشکال و رنگ های مختلف وجود دارد. مواد و فرآیندهای تولید در طول زمان تکامل می یابند. تخته سنگ، بتن موم دار یا حتی کاشی های چوبی، کاشی های سنگی چینی به خوبی چندین نوع مواد را تقلید می کنند. نصب و نگهداری آسان، پوشش ایده آل برای خانه های ما می شود.

کاشی های سنگی چینی مخلوطی از خاک رس و سیلیس هستند که در دمای بسیار بالا پخته می شوند. در دهه 1980، سازندگان کاشی به این فکر افتادند که کاشی ها را با لایه ای از لعاب رنگی بپوشانند. کاشی‌های سنگی لعاب‌دار در حال تبدیل شدن به محبوب‌ترین کاشی‌های تزئینی در خانه‌ها هستند.

این کاشی کاری به دلیل سادگی در نگهداری و همچنین سازگاری با هر نوع محیطی به سرعت خانه ها را تسخیر کرد. می توان آن را در داخل یا خارج از منزل، در تراس یا در اتاق نشیمن نصب کرد.

علاوه بر این، به دلیل استحکام آن به گونه ای طراحی شده است که در طول زمان دوام بیاورد، اما با این وجود برای نگهداری در شرایط خوب نیاز به نگهداری خاصی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.